  • 21. Data: 2009-02-26 14:55:23
    Temat: Re: Modelki na śniegu ;)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    AAG2I/m-qJypQSHIY/s720/Untitled-2.jpg
    AAG2Q/Y3plgBe65Kw/s720/Untitled-1.jpg

    > Zdecydowanie lepiej, nawet nie zwróciłem uwagi na przepalenie śniegu...
    > Widać trzeba było użyć korekty ekspozycji.

    Nie trzeba było. Śnieg nie jest przepalony. Trzeba było tylko w
    postprocesie jego jasność przystosować do możliwości popularnych
    monitorów LCD. Gdyby śnieg był przepalony to nie uzyskałbym nic
    majstrując na twoich jpg.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 22. Data: 2009-02-26 14:57:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Choćby tym że kółko kręci się bez żadnych ograniczeń - a pierścień na
    > obiektywie można jednym ruchem ustawić "na pamięć" w odpowiedniej pozycji...
    > Tak, wiem że kółkiem można - tak samo jak można wybrać z menu... ale w końcu
    > o wygodę chodzi :)

    Zarówno kręcąc pierścieniem, jak i kółkiem musisz liczyć kliknięcia,
    jeśli nie chcesz kontrolować przysłony na wyświetlaczu/obiektywie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 23. Data: 2009-03-02 07:40:41
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Witam,
    (...)
    > Pozdrawiam,

    Psy są bez smyczy i kagańców... To jest karalne.
    No chyba, że cały teren który widać w kadrze jest Twój i masz go ogrodzony.
    Pozdrawiam!

  • 24. Data: 2009-03-02 08:30:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Zegarmistrz pisze:
    > (...)
    >
    > Psy są bez smyczy i kagańców... To jest karalne.
    > No chyba, że cały teren który widać w kadrze jest Twój i masz go ogrodzony.
    > Pozdrawiam!

    ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 25. Data: 2009-03-02 19:52:35
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Paweł W. pisze:

    > ???
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Co Cię dziwi? Beztroska i krótkowzroczność właścicieli psów?

  • 26. Data: 2009-03-02 21:43:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zegarmistrz napisal:
    > Co Cię dziwi? Beztroska i krótkowzroczność właścicieli psów?

    Ekhm, o kagancach i smyczy stanowi prawo miejscowe.
    Skad wiesz, gdzie te psy byly wyprowadzane?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2009-03-05 08:05:54
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Ekhm, o kagancach i smyczy stanowi prawo miejscowe.
    > Skad wiesz, gdzie te psy byly wyprowadzane?

    No dobra...
    Poddaję się ;-) Ale i tak uważam, że należy piętnować nieodpowiedzialne
    (niezależnie od miejsca) postępowanie właścicieli psów.
    A zdjęcia całkiem fajne.
    Pozdrawiam!

  • 28. Data: 2009-03-06 16:59:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 09:05:54 +0100, Zegarmistrz napisał(a):
    > No dobra...
    > Poddaję się ;-) Ale i tak uważam, że należy piętnować nieodpowiedzialne
    > (niezależnie od miejsca) postępowanie właścicieli psów.
    > A zdjęcia całkiem fajne.

    Wierz mi, tak na kilka km wokół nie było żywego człowieka, nie mówiąc już
    o tym że to wieś gdzie wszyscy wszystkich (w tym psy ;) dobrze znają...
    A "droga" była wyrobiona przez kulig który poprzedniej nocy, kończyła się
    ślepą pętelką w środku lasu. Pomijając już fakt że pieski agresywne nie są,
    nie było żadnego powodu do obaw ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944