  • 11. Data: 2010-07-09 13:32:36
    Temat: Re: Mocne! Czyli pewna aukcja z Allegro...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak wspominałem, aparaty Sferii C161c, które były w linkach podanych,
    > oraz C162, które mam również, mają gniazdo na kartę SIM/RUIM, ale jest
    > ono martwe, włożenie karty NIC nie zmienia.
    > Nie mają one więc czegoś takiego jak SIMlock, bo nie korzystają w ogóle
    > z karty, wszystko jest w oprogramowaniu aparatu.
    > Być może oryginalny aparat takiej karty używał, ale tu, w Sferii, na
    > 100% nie. Dopiero kolejne modele już korzystają z karty SIM/RUIM. Nie
    > wiem, czy mają RUIM-lock, takie coś jest możliwe.

    Aparaty sferii Hisense korzystają z karty sim, czy jak ona się tam
    nazywa (identyczna wielkość jak w komórkach).

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-07-09 13:44:39
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i178dp$t43$1@news.onet.pl...

    > Aparaty sferii Hisense korzystają z karty sim, czy jak ona się tam
    > nazywa (identyczna wielkość jak w komórkach).

    No właśnie, dlatego pisałem, że kolejne modele. I jest to, jak pisze
    Sferia, karta RUIM.
    (no, chyba, że mi się artykuły z ich strony popieprzyły)

    --
    ((*))
    ((+))

  • 13. Data: 2010-07-10 16:41:09
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-08 16:47, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Jedno z powyższych nie jest prawdą- nomadyki MAJĄ kartę taką samą jak
    > karta SIM :-). Cała reszta się zgadza.

    Ejże. Nie zgadza się trefne pochodzenie towaru: oni TYLKO szukają łosi. ;-)
    "negatyw bez sęsu gdysz pisauem wyrasnie, isz phon nie działa w sieci
    Eraplus"

    TG

  • 14. Data: 2010-07-12 06:59:18
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > No, blisko, ale nie do konca :)
    > Przede wszystkim - C161c Sferia, aparat produkcji TechFaithWireless Co.,
    > NIE MA czegoś takiego, mimo istnienia gniazda, jak karta SIM, czy w
    > Sferii RUIM. Tym bardziej nie może mieć smoka, a jeszcze tym bardziej
    > nie może chodzić w sieciach GSM. Badziewny mechanicznie aparacik,
    A tak w ogóle to istnieją fony dual-system GSM-CDMA. Ciekawe czy gdy
    Solorz (jeśli trzyma on łapy na Sferii) skonsoliduje swoje geszefty
    telekomunikacyjne, to wprowadzi coś takiego u nas? A może zamknie część
    stacjonarną Sferii ;-)?

    > fotopstryk żałosny, ale ja go wolę od C162, mniejszy, ma znacznie lepsze
    W innym wątku ktoś pytał się o stacjonarny z foto - a tu "mówisz-masz" :-P.

    > audio przy empeczach i ich nie obcina przy odtwarzaniu, a wzmacniacz nie
    > szumi nieznośnie przy odtwarzaniu. Dobre audio przy rozmowie, wpadł mi
    > raz do kałuży prawie cały, baterię natychmiast wyjąłem, aparat
    > przesuszyłem i chodzi, zadeszczenie C162 skończyło się awarią
    > wyświetlacza - skorodowała (błyskawicznie, w ciągu kilkunastu minut)
    > jedna ze ścieżek - i aparatem trzeba działać w ciemno. Oba aparaty,
    To z czego ta ścieżka była zrobiona - z czystego sodu? Albo inaczej, co
    było w tej kałuży i czy nadal masz palce w komplecie? :-P

    Przemek

  • 15. Data: 2010-07-12 17:11:58
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i1eeg9$4q$1@inews.gazeta.pl...
    > A tak w ogóle to istnieją fony dual-system GSM-CDMA. Ciekawe czy gdy

    No, istnieją. Myślałem, aby wsadzić takiemu kartę RUIM z jakiegoś
    sferiowego startera (oczywiście, mam na myśli aparat ze sferiowym
    zakresem częstotliwości)

    > Solorz (jeśli trzyma on łapy na Sferii) skonsoliduje swoje geszefty
    > telekomunikacyjne, to wprowadzi coś takiego u nas? A może zamknie
    > część stacjonarną Sferii ;-)?

    Nie wiem, czy by mu się to opłacało zamykać, raczej by przemodelował
    chyba, no, chyba że, ma jakieś udziały w Nordisk Polska (CDMA 410, swoją
    drogą, ciekawe ile wziął studenciak robiący im stronę, nawet aparatu
    zobaczyć nie można)

    > W innym wątku ktoś pytał się o stacjonarny z foto - a tu "mówisz-masz"
    > :-P.

    No nie? :)

    Li-Poly

    > To z czego ta ścieżka była zrobiona - z czystego sodu? Albo inaczej,
    > co

    A kit ją wie... choć raczej skorodowała elektrolitycznie, deszczyk z
    syfem z otoczenia... nikt nie trawił elektrolitycznie płytek
    drukowanych? :))
    Muszę wziąć kiedyś cieniutki drucik, lutownicę z cieniutkim grotem, cynę
    i spoko, zrobi się. Muszę tylko jakiegoś Wellera kupić z regulacją
    temperatury, bo w tym przypadku, to bardzo bym nie chciał przegrzać
    ścieżki, oj, bardzo... (Zresztą, sam wyświetlacz działa, tylko nie ma
    podświetlenia i nie działa dotyk)

    > było w tej kałuży i czy nadal masz palce w komplecie? :-P

    Spoko, w komplecie. W kałuży była woda ze śnieżnych roztopów w Wigilię
    '09. A ja się pośliznąłem i wywaliłem w tę kałużę, zaś aparat
    powiedział, ze mu ciasno w kieszeni i wyszedł na spacer :)

    --
    ((*))
    ((+))