    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Mocne! Czyli pewna aukcja z Allegro...
    Date: Thu, 8 Jul 2010 18:42:37 +0200

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:i14odk$ge6$1@news.onet.pl...

    > Jedno z powyższych nie jest prawdą- nomadyki MAJĄ kartę taką samą jak
    > karta SIM :-). Cała reszta się zgadza.

    No, blisko, ale nie do konca :)
    Przede wszystkim - C161c Sferia, aparat produkcji TechFaithWireless Co.,
    NIE MA czegoś takiego, mimo istnienia gniazda, jak karta SIM, czy w
    Sferii RUIM. Tym bardziej nie może mieć smoka, a jeszcze tym bardziej
    nie może chodzić w sieciach GSM. Badziewny mechanicznie aparacik,
    fotopstryk żałosny, ale ja go wolę od C162, mniejszy, ma znacznie lepsze
    audio przy empeczach i ich nie obcina przy odtwarzaniu, a wzmacniacz nie
    szumi nieznośnie przy odtwarzaniu. Dobre audio przy rozmowie, wpadł mi
    raz do kałuży prawie cały, baterię natychmiast wyjąłem, aparat
    przesuszyłem i chodzi, zadeszczenie C162 skończyło się awarią
    wyświetlacza - skorodowała (błyskawicznie, w ciągu kilkunastu minut)
    jedna ze ścieżek - i aparatem trzeba działać w ciemno. Oba aparaty,
    C161c i C162, mają w sobie zaszyte działanie, gniazdo SIM jest martwe,
    włożenie karty im nic nie daje... Próbowałem na wszystkie strony,
    przegrzebując całe menu, dupa. Nie próbowałem z kartą RUIM Sferii.
    Hmm... ciekawe czemu w tym drugim kabelek od ładowarki jest cały
    ciachnięty? :P I ciekawe, czemu pojęcie o tym, że miałby mieć
    simlocka... Skoro ktoś nie wie, co to za aparat, to wcale się nie
    zdziwię, jeśli komuś został ten aparat skrojony. Zwłaszcza ten
    pierwszy... zerknijcie na QTH :))

    --
    ((*))
    ((+))