  • 11. Data: 2013-01-05 11:27:02
    Temat: Re: Mobiltek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2013 10:54:16 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > i daj jakiś adres lub adresy takiej usługi
    > by ją w tysiącach razy potestować

    No wlasnie w tym problem - nie wiadomo za co :-)

    mobiltek czesto rozsyla smsy zachecajace do odpowiedzi.
    Sa tez jakies strony, gdzie sie mozna zarejestrowac przez internet.
    Ale takie rzeczy to kasuje od razu.

    ale idac sladem artykulu:

    http://fejsowe.pl/video/76/ostatnie-pozegnanie-darii
    -film-ku-jej-pamieci-/

    Nie wiem - naciagacz czy archiwizator, pokazuje czy nie pokazuje, bo mnie
    nawet tego sms nie chce przyslac.

    J.

  • 12. Data: 2013-01-05 11:30:57
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > i daj jakiś adres lub adresy takiej usługi
    > by ją w tysiącach razy potestować

    znalazłem, teraz jak tu szybko wysłać im masowo sms
    chyba 3510i tego nie umi

    erator/

  • 13. Data: 2013-01-06 17:45:08
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

    > znalazłem, teraz jak tu szybko wysłać im masowo sms
    > chyba 3510i tego nie umi

    wyczaiłem wszystko, program mobile partner
    max do 20 odbiorców, ale za to można długie smsy
    więc z 20smsów robi się 620 i tak co kilka minut
    zapraszam do spamowania systemów sms MT
    dowolna karta najlepiej bez środków, na celowniku MT:
    60568
    55068
    60168
    60212