    From: "Danga" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Mobilny internet na kartę - ktory lepszy?
    Date: Mon, 17 Jan 2011 20:23:43 +0100

    Mam stale lacze ale od czasu do czasu musze skorzystac z mobilnego netu
    (maile, strony, voip).
    W tej chwili korzystam z playmobile ale odnosze wrazenie, ze czasem lacze
    jest slabe.
    Rozmawiam przez telefon voip i znajomi sygnalizuja, ze podczas rozmowy slabo
    mnie slychac - slysza co drugie slowo itp.
    Zauwazylem takze, ze po godzinie 15 lacze wyraznie zwalnia.

    Zastanawiam sie, ktory dostawca uslug na karte ma najlepsza oferte.
    Czy jak potrzebuje lacza od czasu do czasu lepszy jest play czy moze jednak
    orange free.
    Orange daje 5 miesiecy waznosci konta prepaid a karte mozna nabyc za 30 pln
    czy jakos tak.
    Moze jednak lepiej zaplacic 30 pln co miesiac i wybrac play?