  • 1. Data: 2009-08-31 13:37:32
    Temat: maly telefon jako modem
    Od: Gr <g...@g...com>

    Witam,

    poszukuję małego, cienkiego telefonu (coś np. jak to
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1614), który ma możliwość podpięcia
    do kompa i robienia sporadycznie jako modem. Tak więc mam trzy kryteria:
    rozmiar, edge, cena. Dobrze by było gdyby to była nówka i nie kosztowała
    więcej niż 150zł. Nic więcej. Możecie coś polecić?

    dziękuje!

  • 2. Data: 2009-09-01 07:18:48
    Temat: Re: maly telefon jako modem
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > rozmiar, edge, cena. Dobrze by było gdyby to była nówka i nie kosztowała
    > więcej niż 150zł. Nic więcej. Możecie coś polecić?

    Za 160 zł kupisz w salonie Ery nowiusieńki modem na USB, bez SIMlocka, bez
    umowy (ZTE coś tam). Polecam, uzywam do Play OnLine i chodzi super.

    Popzdr;