  • 11. Data: 2010-08-19 15:23:41
    Temat: Re: Mini komputer
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Poszukuję mini komputera klasy PC, którego zadaniem będzie praca
    > ciągła pod kontrolą tekstowego linuxa. Komputer będzie wykorzystany do
    > akwizycji danych z czujników, ich analizy i przesyłania przez sieć. Do
    > zbierania danych potrzebuję portu COM i USB 2.0, a do przesyłania
    > danych ethernetu.

    Google: Mini ITX, Nano ITX, Pico ITX

    --
    Azarien

  • 12. Data: 2010-08-19 15:26:29
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jakiś Atom na płycie Mini-ITX?

    Ostatnio dwa takie kupiłem, jeden na Celeronie 220, a drugi Atom 320.
    Bardzo fajna sprawa.

    --
    Azarien

  • 13. Data: 2010-08-21 11:07:59
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Aug 2010 17:15:35 +0200
    doszła do mnie wiadomość <2...@g...one.pl>
    od Radosław Sokół <r...@m...com.pl> :

    >Jak bardzo niskich? Suchy lekki mróz dla komputera pracują-
    >cego non-stop nie jest taki straszny, szczególnie w obudowie
    >(gdzie sam sobie podgrzeje nieco otoczenie).

    Pod koniec zeszłego roku zrobiłem lodówkowy eksperyment z Alixwm 1D i
    3D3, obie płyty (w obudowach, z kartami CF i zainstalowanym na nich
    Windows XP) spokojnie startowały przy -30 st i przechodziły wszelkie
    testy, po pewnym czasie temperatura w obudowach wzrastała i osiągała
    nieco mniej niż 0 st(płyty cały czas pracowały stabilnie).
    Czekają mnie jeszcze testy z D945GSEJT, ale te płyty chyba nie
    wytrzymają tyle, co Alixy.

  • 14. Data: 2010-08-25 01:19:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-08-19 17:23, Wiktor S. pisze:

    > Google: Mini ITX, Nano ITX, Pico ITX
    nie wszystkie mini itx będą oszczędne:) Myślę, że dzisiaj to chyba
    D945GSEJT jest energooszczędna, ten 945SE bierze mało prądu. No i
    zasilanie od razu z 12V