    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Miesiac fotografii w krakowie
    Date: Wed, 25 May 2011 23:08:03 +0200

    On 2011-05-25 21:49, Zygmunt Dariusz wrote:
    > Ale co maja moje chocby same glupoty do marazmu tu panujacego?

    Sam wprowadzasz ten marazm i ironicznie pytasz jeszcze.

    > Czemu ludzie tu wola zajmowac sie mna, niz takimi wydarzeniami?

    Sam sobie podajesz tezę, ale jest błędna w założeniach. Na to wydarzenie
    przychodzi wiele osób, ale na tej grupie mało kto tym się chwali, bo są
    bardziej ukierunkowane miejsca w sieci o takiej tematyce.

    > Jakbys byl spostrzegawczy, to bys zauwazyl, ze jak mi ktos normalnie
    > odpisuje, to i ja staram sie normalnie.

    A bezsensowne wątki które robisz w hurtowych ilościach to niby w jakim celu?

    > Moje watki, sa moze i prowokacyjne, ale w jakims konkretnym temacie.

    Powinieneś pisywać do kobiecych pisemek, najlepiej bardzo czułe listy, na
    które sam będziesz zaraz odpowiadał, gwarantuję że wybór pseudo-faktów jak
    i cięte odpowiedzi na nie będzie kapitalny i zyskasz lepszą renomę niż pan
    redaktor działu "napisz do kasi" :)

    > Najczesciej zabiera ktos glos w moim watku, tylko po to, zeby chciec
    > mnie osmieszyc.
    > Mnie to absolutnie nie przeszkadza, bo potrafie sie obronic i juz
    > wielu to odczulo.
    > Nawet Ty nie potrafiles oprzec sie temu, zeby nie prowokowac mnie do
    > tego co musze odpisac.
    > Przeciez fajniej by wygladalo, jakbys napisal cokolwiek o wydarzeniu i
    > nie dawal mi mozliwosci do odpisywania ci w ten sposob i wyjasniania
    > ci problemow wynikajacych wlasnie z takich prztyczkow.

    Masz nikłe pojęcie o temacie i oczywiście musiałeś w tej sprawie zabrać
    głos. Czemu nie opisujesz podobnych wydarzeń z okolicy tylko sobie
    wyobrażasz jakieś niestworzone tezy i potem ich bronisz nie wiem w imię
    czego? Masz szansę pisać o wydarzeniach, w których bierzesz udział, a nie
    wirtualizować sobie jakichś dziwnych wniosków.

    > Ciekawosc moja skierowana jest w tym watku, nie tyle na sam
    > wydzrzenie, co na nieinteresowanie sie tutaj takimi sprawami.

    To wydarzenie mimo wszystko lokalne, a grupa bardziej techniczna niż
    artystyczna. Wystaw i wernisaży dzisiaj nie brakuje, gdyby każdy opisał
    jedno wydarzenie z swojej okolicy na grupie by było sporo wątków, ale mało
    odpowiedzi, bo jednak ludzie są rozproszeni, a Kraków wobec reszty to
    jednak mniej niż 5%.

    > Wiem w jakim celu zostala zalozona ta grupa, ale ilez mozna pisac o
    > samym sprzecie, w kolko to samo?

    Idź sobie na grupy z *art, tam tylko o tym się pisze.

    > Jak sie pokaze jakas nowosc, to ja rozumie ze warto przedyskutowac,
    > ale zycie samym sprzetem, to paranoja.
    > Z dyskutowania o samym sprzecie nic ciekawego nie wyjdzie.

    Nie rozumiem Twojego problemu, są miejsca gdzie można sobie dyskutować o
    samych wystawach, a są takie gdzie się raczej gada o sprzęcie.

    > Polacy i polska nie ma szans zablysnac w tym kierunku, lepiej wiec
    > podyskutowac o wydarzeniach, o tym co sie dzieje ciekawego zwiazanego
    > z footografia.

    Masz kolejną głupią tezę, jakakolwiek narodowość nie ma nic do rzeczy.

    > Kiedys fotografowalo sie tym co bylo mozliwe do zdobycia i nikt sobie
    > dupy nie zawracal testami, wojnami systemowymi.
    > Chcialoby sie powiedziec: ludzie, co wam padlo na mozg!?

    Chciałoby się to powiedzieć o Tobie. Napisałem Ci tylko, że wysnuwasz
    sobie głupie wnioski w oderwaniu od rzeczywistości, a Ty z tego robisz
    epopeję nie wiem po co. Przyjedź do Krakowa i idź na kilka wystaw, jak
    znajdziesz tam pustki to dopiero twórz wątki, ok? Póki co to gadasz jak
    ślepy o kolorach.

    > Wydarzenia fotograficzne, to naprawde fajne sprawy i branie w nich
    > udzialu nawet jako obserwator, to ciekawsza sprawa niz belkotanie w
    > kolko o sprzecie.
    > Zwroc uwage, ze ludzie, chyba tak maja dosc tego belkotania, ze wola
    > sie angazowac w pyskowki ze mna.
    > Jesli ja mam czas, to im daje ta mozliwosc, przy okazji tlumaczac im
    > wiele spraw.
    > Chyba nie powiesz, ze tematy moich watkow, to cos niestosownego na tej
    > grupie.

    Tak, tylko się wygłupiasz i ośmieszasz. Połowa to wyssane z palca
    historyjki, a druga pisana stylem podwórkowym i wskazującym na szerokie
    zaburzenia psychiczne. Tego się wręcz nie da czytać. W tym wątku odpisałem
    Ci tylko dlatego, że akurat bywam na MFK i jakieś mam o nim pojęcie w
    przeciwieństwie do Ciebie.

    > Bardzo dobrze by bylo, gdybys napisal dlaczego, "MFK ma się dobrze i
    > każde jego wydarzenie
    > gromadzi tłumy, chociaż nie w każdego gust trafia tegoroczna edycja".
    > Bardziej ciekawa bylaby druga czesc, zacytowanego zdania.
    > Nie odpisuj tylko, ze o gustach sie nie dyskutuje, bo to nie prawda.
    > Na dowod, moge przypomniec wielka dyskusje wlasnie o gustach na tej
    > grupie.

    Przyjedź i oglądnij to pogadamy, póki co nie widzę sensu czegokolwiek Ci
    opowiadać. Na szczęście jest maj o pogoda wiele wynagradza.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564