  • 101. Data: 2023-03-14 00:05:57
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.03.2023 o 23:53, alojzy nieborak pisze:

    > Bardzo możliwe. Ja jednak nie mam chrome.

    Wiem :]

    > Kiedyś pewnie miałem,
    > ale widocznie coś mi nie pasowało i nastąpiło rozstanie.

    Bo Chrome nie jest "prawicową szmatą" ale według PiS jest lewicową
    szmatą, tylko dlatego, ze jest "amerykański" :D

    BTW, Opera jest CHIŃSKA :D

    Tak wiem, że jesteś zmanipulowany. Nic nowego :) To credo Twojego
    istnienia. Zorza polarna, Matka Boska, Jezus Chrystus Królem Polski +
    żołnierze Maryi :D Jarosław Zawsze Dziewica...itp :D JP2 w szkole...

    Rozumiem twój bul :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 102. Data: 2023-03-14 13:05:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-13 o 23:43, alojzy nieborak pisze:

    > https://addons.opera.com/pl/extensions/category/tran
    slation/?order=popular

    > Przy czym jedna wtyczka np. pod fajerfoksem tłumaczy cały tekst,
    > natomiast inna wtyczka pod inna przegladarkę tumaczy tylko okreslona ilość znaków.
    >

    > Tak to wygląda:
    > https://zapodaj.net/e64dec43f66f3.jpg.html
    >

    > Pewnie podpięte pod gógloski (marny) transator.
    > Być może są już inne lepsze rozwiązania.
    >
    > Natomiast pedeefy gazet o elektronice jeśli są zabezpieczone przed kopiowaniem
    > traktuję tym https://www.ilovepdf.com/unlock_pdf następnie wybrany fragment
    > kopiuję se tu: https://www.deepl.com/pl/translator

    Ok dzięki :)

    --
    Janusz

  • 103. Data: 2023-03-14 13:05:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-13 o 23:28, LordBluzg(R)?? pisze:

    > LOL :D

    Widzę że masz jakiś problem emocjonalny.

    --
    Janusz

  • 104. Data: 2023-03-14 13:06:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 00:05, LordBluzg(R)?? pisze:
    > BTW, Opera jest CHIŃSKA :D
    Norweska.

    --
    Janusz

  • 105. Data: 2023-03-14 14:49:03
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 13.03.2023 o 15:35, Janusz pisze:

    > Bo tak jak pisałem za niskie, u siebie mam około 8V.

    Wszystkie tunery jakie znam mają opcję włączenia pięciowoltowego
    zasilania anteny. Może ono w ogóle do czegoś się przydać?

    > Jeden mux jedna częstotliwość.

    Jasne, tylko użytkownik ma dylemat co tu zrobić w takiej sytuacji. Samo
    wzmocnienie lub obniżenia mocy sygnału będzie rzutowało na wszystkie
    MUXy. A np.  MUX nr 8 ma nikczemna wręcz moc nadawania, przykładowo -
    ten z zakłóceniami ma moc 100 a nr 8 - 14KW.

> [...]
    > tylko zbliżonej to może zatykać wzmacniacz, jest przesterowany i wtedy
    > też będzie podobna czkawka. Rady wtedy są dwie, inny wzmacniacz, może
    > słabszy ale taki co ma filtry pułapki na wejściu, ten co dawałem link
    > jakies tam ma i nawet podają jego charakterystykę, wtedy powinien
    > wytłumić sygnały z poza pasma, ale gwarancji nie ma.
    > Albo lepsza antena czyli jak wyżej napisałem.
    > Antena najlepiej na określone kanały, im węższy zakres odbioru tym
    > lepiej, jak trzeba inny mux dalej oddalony to lepiej dać odrębną
    > antenę i połączyć je sumatorem antenowym lub zwrotnicą.

    No tak, jak widać pozostaje tylko protest i żądanie zamknięcia bazy,.
    Ciekawe czy polskie prawo w ogóle przewiduje jakieś "szkody wojskowe",
    tak żeby można było się ubiegać o odszkodowania za szkody jakie się
    ponosi na skutek ich działalności..

  • 106. Data: 2023-03-14 15:40:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 13:06, Janusz pisze:

    > Norweska.

    Masz stare dane...

    "Opera - darmowa przeglądarka internetowa, tworzona i rozwijana przez
    należącą do chińskiego konsorcjum norweską firmę Opera Software ASA."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Opera_(przegl%C4%85dar
    ka)

    https://www.mojanorwegia.pl/biznes-i-gospodarka/oper
    a-sprzedanachinczycy-kupili-norweska-przegladarke-za
    -600-milionow-dolarow-11675.html
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 107. Data: 2023-03-14 17:57:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 14:49, Trybun pisze:

    > Wszystkie tunery jakie znam mają opcję włączenia pięciowoltowego
    > zasilania anteny. Może ono w ogóle do czegoś się przydać?
    Tylko do specjalnej anteny, już ktoś dawał link. Zwykłe są na wyższe
    napiecia.

> [...]
    > MUXy. A np.  MUX nr 8 ma nikczemna wręcz moc nadawania, przykładowo -
    > ten z zakłóceniami ma moc 100 a nr 8 - 14KW.
    Dać osobną mocniejszą antenę na ten MUX8 i zwrotnicę a reszcie
    zmniejszyć wzmocnienie na wzmacniaczu.

    > No tak, jak widać pozostaje tylko protest i żądanie zamknięcia bazy,.
    :)

    > Ciekawe czy polskie prawo w ogóle przewiduje jakieś "szkody wojskowe",
    > tak żeby można było się ubiegać o odszkodowania za szkody jakie się
    > ponosi na skutek ich działalności..

    Można zgłosić ich do PAR-u, teraz UKE :)

    --
    Janusz

  • 108. Data: 2023-03-14 18:01:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 15:40, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Masz stare dane...
    Bez znaczenia.

    > "Opera - darmowa przeglądarka internetowa, tworzona i rozwijana przez
    > należącą do chińskiego konsorcjum norweską firmę Opera Software ASA."
    No i co z tego, ważne kto grzebie w kodzie, allegro też już dawno nie
    jest polskie i nie wiesz jakiego szpiega ci wpuszcza w kompa, podobnie
    chrome, co ciekawe opera też używa silnika chrome.

    --
    Janusz

  • 109. Data: 2023-03-14 18:47:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-03-13 o 23:14, Janusz pisze:
    > Jest opcja w kicadzie żeby 'odejmował' opisówkę od maski i wtedy napisy
    > nie 'wchodzą' na pola lutownicze.

    Ale DRC nie wie czy przy generowaniu gerberów delikwent ją włączy więc
    ostrzega. No i jak ktoś czegoś nie rozumie to zapyta i oprócz odpowiedzi
    można pomyśleć, czy komunikat nie mógłby być jaśniejszy.

    Ostatnio też nie zrozumiałem jednego z ostrzeżeń. Nigdy w życiu nie
    używałem słowa kolokacja. No i jak mi napisał, że via są co-located to
    sobie pomyślałem, że są za bardzo ko-ło siebie (bo dwa były tuż obok) i
    tylko pod tym kątem sprawdzałem wszystkie ustawienia.
    W końcu zapytałem i ktoś mi od razu napisał, żebym sprawdził czy nie mam
    kilku via na sobie.

    Wzięło się stąd, że robiłem uzwojenie na 4 warstwach (symetryczne w
    kształcie ósemki). Jak na jednej warstwie nawinąłem połowę to włączyłem
    tryb, że tylko jedna warstwa aktywna, zaznaczyłem uzwojenie i zrobiłem
    kopię z obrotem o 180 stopni. Aby dokładnie położyć w czasie kopiowania
    miałem duże powiększenie i widziałem tylko ten koniec uzwojenia, który
    miał się zgrać z drugą połową i nie zauważyłem, że via na drugim końcu
    też się kopiują. Po skopiowaniu lądowały na innych via (o tym samym net)
    więc nie było ich widać.
    Taką operację robiłem na każdej warstwie więc się trochę tych via
    nazbierało.
    P.G.

  • 110. Data: 2023-03-14 23:36:00
    Temat: Re: Miernik napięcia [OT]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 18:01, Janusz pisze:

    > No i co z tego, ważne kto grzebie w kodzie, allegro też już dawno nie
    > jest polskie i nie wiesz jakiego szpiega ci wpuszcza w kompa, podobnie
    > chrome, co ciekawe opera też używa silnika chrome.

    Dla mnie mało praktyczna ta Opera. Generalnie mam u siebie wszystkie
    przegladarki na kompie...bo mogę?
    Miejsca dużo. Używam w miarę potrzeby, do różnych celów...bo jak wiadomo
    od przybytku głowa nie boli. Chrome np jest spierdolona do edycji PDF
    online...dlatego używam FF bo działa poprawnie...itd.

    Przykład:
    https://www.podatki.gov.pl/media/8532/pit-8c-11-_v1-
    0e.pdf

    --