  • 1. Data: 2010-03-16 05:44:45
    Temat: Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Oto cechy WIndows Phone 7 Series oficjalnie

    a) brak obslugi kart pamieci
    b) brad dostepu do systemu plikow (brak file managera)
    c) Aplikacja WIDZI tylko swoj katalog i pliki stworzone przez siebie.
    d) brak multitaskingu poza programami natywnymi od MS (przegladarka,
    odtwarzacz)
    e) programy tylko poprzez Marketplace

    Hmmmm MStrole maja problem ich ukochana firma zrobila KOPIE iPhona i jak
    tu teraz pluc ? A tak calkiem powaznie kopiowaniee Apple skonczy sie
    porzuceniem "dlubaczy" ktorzy pojda w strone Androida tam mozna
    podłubac. Zas z Apple nie wygraja poza EA ktore robi gry nawet na
    zapalniczki i bryloczki nie widac wsparcia duzych developerow.

  • 2. Data: 2010-03-16 08:50:42
    Temat: Re: Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hnn67a$b64$1@news.onet.pl:

    > Hmmmm MStrole maja problem ich ukochana firma zrobila KOPIE iPhona i jak
    > tu teraz pluc ? A tak calkiem powaznie kopiowaniee Apple skonczy sie

    A teraz powoli i ładnie wytłumacz co ma wspólnego WP7 z twoja absurdalną
    krytyką Windows Mobile?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 3. Data: 2010-03-17 08:42:29
    Od: Paweł Bogaczewicz <b...@o...kropka.pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 06:44:45 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > podłubać. Zas z Apple nie wygrają poza EA które robi gry nawet na
    > zapalniczki i breloczki nie widać wsparcia dużych developerów.

    Microsoft to jeszcze wielka firma, z wielkimi możliwościami.wielkiego
    dewelopera można łatwo przekonać do wydania exclusive na swoją platformę
    jak ma się środki. albo można stworzyć wielkiego dewelopera.

    --
    Paweł Bogaczewicz
    http://bogaczew.blip.pl

  • 4. Data: 2010-03-17 08:47:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siebie.
    > d) brak multitaskingu poza programami natywnymi od MS

    Jakos dziwnie mi sie wydaje ze sie mylisz.

    Jako ze to nie pierwszy raz, wiec nawet mi sie nie chce sprawdzac
    :-)

    P.S. Niektore z tych beda sie nazywaly "zaletami" :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-03-17 09:53:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Paweł Bogaczewicz pisze:

    > Microsoft to jeszcze wielka firma, z wielkimi możliwościami.wielkiego
    > dewelopera można łatwo przekonać do wydania exclusive na swoją platformę
    > jak ma się środki. albo można stworzyć wielkiego dewelopera.

    Tiaaa jasne....do dzis moga skoczyc Sony w temacie exlusiv game i
    studiow developerskich. Owszem mozna rzucic pare milionów bez sensu dla
    Take 2 tylko po co ? Ten rpok pokazal jasno bez sypania forsa na prawo
    i lewo "czytaj pernamentna strata na xboxie" nie potrafia ruszyc do przodu.

  • 6. Data: 2010-03-17 09:54:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    www.pda.pl naczelny "rzecznik MS" masz tam podsumowanie.

    > Jako ze to nie pierwszy raz, wiec nawet mi sie nie chce sprawdzac :-)
    >
    > P.S. Niektore z tych beda sie nazywaly "zaletami" :-)

    Oczywiscie tylko niektorym MStrolom chyba troche wstyd teraz pluc na
    Apple skoro nawet usuniecie "kopiuj i wklej" w WP7S stalo sie faktem.

  • 7. Data: 2010-03-17 10:18:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Paweł Bogaczewicz pisze:

    > wiesz, akurat w konsolach jakoś wolę Sony. ale Mass Efect jest akurat
    > na xboxa, i to mnie boli. zgadzam się że microsoft trochę przespał
    > ostanie klika miesięcy, może lat. są tacy wielcy i tyle % rynku
    > systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego mają że stracili trochę
    > czujność. ale to ciągle ogromna firma.

    Microsoft jest duza firma ale wsadza lapy w zbyt wiele drzwi stad takie
    efekty.

  • 8. Data: 2010-03-17 10:19:28
    Od: Paweł Bogaczewicz <b...@g...com>

    Dnia 2010-03-17, o godz. 10:53:12

  • 9. Data: 2010-03-17 10:38:22
    Od: Paweł Bogaczewicz <b...@g...com>

    Dnia 2010-03-17, o godz. 11:18:41
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Microsoft jest duza firma ale wsadza lapy w zbyt wiele drzwi stad
    > takie efekty.

    nie nie nie. to google nie bardzo wie czego chce i się odrobinę miota.
    zanim ktoś zacznie mnie nawracać nie mi powie po co im android
    i chromeos.

  • 10. Data: 2010-03-17 10:45:51
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    Dnia 17.03.2010 Paweł Bogaczewicz <b...@g...com> napisał/a:

    > nie nie nie. to google nie bardzo wie czego chce i się odrobinę
    > miota. zanim ktoś zacznie mnie nawracać nie mi powie po co im
    > android i chromeos.

    Po co _im_ te systemy? Pytasz poważnie?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing