  • 21. Data: 2010-03-17 23:01:54
    Temat: Re: Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    J.F. wrote:

    > Wolalbym bardziej oficjalne zrodlo.

    > Poczekamy, zobaczymy .. znamy MS troche dluzej, i narzekamy na nich od
    > 30 lat. Dwa produkty mieli dobre :-)

    10% pracowników MS tak nie uwaza :)
    http://applemobile.pl/news/6-iphone/357-10-proc-prac
    ownikow-microsoftu-korzysta-z-iphone.html
    i jeszcze chocby tu
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2010/11/m
    icrosoft---iphonom-wstep-wzbroniony!.aspx
    i tu
    http://kopalniawiedzy.pl/Microsoft-iPhone-Apple-Stev
    e-Ballmer-Kevin-Turner-J-Allchin-9929.html
    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 22. Data: 2010-03-17 23:09:09
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 17 Mar, 10:54, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Oczywiscie tylko niektorym MStrolom chyba troche wstyd teraz pluc na
    > Apple skoro nawet usuniecie "kopiuj i wklej" w WP7S stalo sie faktem.

    IMHO apple ma w planach udostepnic copy&paste w iphone (albo moze
    nawet juz to zrobil, od jakiegos czasu przestalem sledzic ich
    pomysly).
    A jesli faktycznie WP7 bedzie kopia iphone - coz, bedzie to oznaczalo
    ze nalezy sie przekwalifikowac, coby sie nie denerwowac glupota
    tworcow systemu. Jeszcze dojde do wniosku ze s60 rulez :)

  • 23. Data: 2010-03-18 08:18:54
    Od: Andrzej Rosa <b...@y...com>

    On 2010-03-17, Teo <t...@i...pl> wrote:

    > A to ciekawy temat jest. Proszę, podziel się źródłem.

    Z okazji wydania źródeł Chrome OS był wykład na ten temat. W odpowiedzi
    na pytanie publiczności coś takiego deweloperzy powiedzieli.

    --
    Andrzej Rosa
    Working Gentoo flavor: http://www.funtoo.org

  • 24. Data: 2010-03-18 08:22:30
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    badzio pisze:

> [...]
    > ze nalezy sie przekwalifikowac, coby sie nie denerwowac glupota
    > tworcow systemu. Jeszcze dojde do wniosku ze s60 rulez :)

    Ja trochę przedwcześnie, ale już przeskoczyłem na Androida. Póki co jest
    to bardzo młody i jeszcze dalece niedopracowany system, ale wygląda
    obiecująco.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 25. Data: 2010-03-18 18:52:49
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly badzio nabazgrału:

    > IMHO apple ma w planach udostepnic copy&paste w iphone (albo moze
    > nawet juz to zrobil, od jakiegos czasu przestalem sledzic ich
    > pomysly).

    Od 17 czerwca zeszłego roku. Prawie dwa lata po premierze.

    --
    tbr

  • 26. Data: 2010-03-18 19:03:16
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly badzio nabazgrału:

    > IMHO apple ma w planach udostepnic copy&paste w iphone

    A tak BTW* - "IMHO"?

    --
    tbr

    *By The Way - przy okazji, a proopos

  • 27. Data: 2010-03-18 20:48:09
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 18 Mar, 09:22, Szadzik <w...@o...pl> wrote:

    > Ja trochę przedwcześnie, ale już przeskoczyłem na Androida. Póki co jest
    > to bardzo młody i jeszcze dalece niedopracowany system, ale wygląda
    > obiecująco.

    Tak, od pewnego czasu klepe sobie na androidzie ale ja starej daty
    jestem i jakos java mnie nie pociaga :) Ani j2me nie zrobilo wrazenia
    ani android. Chociaz zawsze moze byc gorzej - brew ;)

  • 28. Data: 2010-03-19 18:39:05
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > A tak BTW* - "IMHO"?

    In My Humble Opinion - Moim Skromnym Zdaniem

    -
    Pzdr., Wycior

  • 29. Data: 2010-03-20 08:19:04
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Wycior nabazgrału:

    > In My Humble Opinion - Moim Skromnym Zdaniem

    "Moim skromnym zdaniem ma zamiar udostępnić" to trochę jakby dziwna
    składnia, nie uważasz? Może "AFAIR/K"? To takie używanie skrótowców bez
    pomyślunku trochę.

    --
    tbr