  • 11. Data: 2020-01-01 21:33:35
    Temat: Re: Microcar dla emeryta
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-01 17:53, Marcin N wrote:

    > To niech emeryt poszerzy swoje uprawnienia. Będzie bezpieczniejszy na
    > drodze, gdy jego pojazd będzie potrafił jechać 70 km/h,

    Będzie bardziej niebezpieczny dla innych uczestników ruchu. Będzie
    więcej hałasu robił, więcej spalin emitował. Samochód miejski ma sens,
    ale nie zawsze i nie zawsze łatwo go znaleźć.

    > albo 100-120,
    > gdy przyjdzie mu fantazja pojechać jakąś obwodnicą.

    Po co ma jechać obwodnicą miejskim autem? Obwodnice są dla tych co przez
    miasto nie zamierzają przejechać po to by miejskie miały gdzie jechać.

  • 12. Data: 2020-01-01 21:43:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-01 12:59, z wrote:

    > niebezpieczne i nie da się jechać w dwie osoby i workiem kartofli ;-)
    >
    > To nie jest kwestia kół tylko wagi, mocy i prędkości maksymalnej.
    > Takie prawo. Może i głupie

    To chyba czterokołowiec a motorower (trójkołowiec) tylko moc i prędkość.

  • 13. Data: 2020-01-01 23:31:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 21:33, kk pisze:
    > Po co ma jechać obwodnicą miejskim autem? Obwodnice są dla tych co przez
    > miasto nie zamierzają przejechać po to by miejskie miały gdzie jechać.

    Piszesz to serio? Zapraszam do Trójmiasta.

    --
    MN

  • 14. Data: 2020-01-02 11:03:31
    Od: z <...@...pl>

    Tak dla wyjaśnienia. Emeryt będzie jeździł wiejską asfaltówką do
    kościoła i do sklepu. Na drogę krajową wyjedzie raz na miesiąc albo
    wcale. Taki substytut roweru na niepogodę ;-)

    Robienie kat. B to chyba przerost formy nad treścią a takie auto to
    przerost pieniędzy nad treścią. Ale jak nadmieniłem tu nie chodzi o
    racjonalność ;-)

  • 15. Data: 2020-01-02 11:42:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 27.12.2019 o 10:18, z pisze:
    > Zostałem poproszony o pomoc w zakupie microcara.
    > Tak... Będzie jeździł tylko do Kościoła i do sklepu
    > Wiem że ceny w porównaniu do pikczento dramatycznie wysokie ale tak ma
    > być. Prawo jazdy T.
    > Nie mam pojęcia na co zwrócić uwagę.
    > W ogłoszeniach większość to diesle. 4KM Dobrze to czy źle przy tak małej
    > mocy i krótkich 1-2 km odcinkach?

    1-2km?

    Melex.

    2 osoby + kartofle bez problemu a sprawa z uprawnieniami do kierowania
    odpada.

  • 16. Data: 2020-01-02 12:54:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 11:03, z pisze:
    > Robienie kat. B to chyba przerost formy nad treścią a takie auto to
    > przerost pieniędzy nad treścią.

    Jakąś kategorię przecież trzeba zrobić. Czy nie?

    --
    MN

  • 17. Data: 2020-01-02 13:59:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-01 23:31, Marcin N wrote:

    > Piszesz to serio? Zapraszam do Trójmiasta.

    Serio. Ale nie odnoszę się do konkretnego miasta.

  • 18. Data: 2020-01-02 14:09:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-02 12:54, Marcin N wrote:

    > Jakąś kategorię przecież trzeba zrobić. Czy nie?

    Jak się jest urodzonym przed 1995 i ma pojazd zarejestrowany jako
    motorower to nie trzeba.

  • 19. Data: 2020-01-02 14:18:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-02 11:03, z wrote:
> [...]
    >
    > Robienie kat. B to chyba przerost formy nad treścią a takie auto to
    > przerost pieniędzy nad treścią. Ale jak nadmieniłem tu nie chodzi o

    Podawałem już chyba

    http://niusy.pl/@sprzedajemy.pl/a9m

    http://niusy.pl/@olx.pl/a9n

  • 20. Data: 2020-01-03 00:08:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 14:09, kk pisze:

    > Jak się jest urodzonym przed 1995 i ma pojazd zarejestrowany jako
    > motorower to nie trzeba.

    To jest jakaś dramatyczna wiadomość.
    Teraz trzeba mieć ograniczone zaufanie do ludzi z uprawnieniami. Aż tu
    nagle pojawia się grupa, do której w ogóle nie można mieć zaufania, bo
    nie znają przepisów, nie mają praktyki.

    --
    MN