  • 51. Data: 2020-01-06 08:33:28
    Temat: Re: Microcar dla emeryta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 08:10, Marcin N pisze:

    > Znam grono motocyklistów. Sam jeżdżę. Nie znam nikogo, kto jeździ bez
    > uprawnień (co nie znaczy, że tacy nie istnieją).

    A ty nie za granicą przypadkiem siedzisz? Ja znam trzech co dają bez
    uprawnien. A przecież nie każdy się zwierza od razu. No i znam raczej
    środowisko tych co na chopperach/cruiserach dają - ci raczej znani są
    jeśli już to z mordobić w knajpach niż swobodnego podejścia do przepisów
    jak ci od szlifierek. Zauważ, że jak któregoś policja już ściga, to się
    okazuje na 50% że nie miał uprawnień (i dlatego uciekał).

    > I tak - w gronie motocyklistów selekcja naturalna szybko temperuje
    > 'szybkich i bezpiecznych'.

    Ale nie ma to nic wspólnego z posiadaniem lub nie prawka.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-01-06 10:55:08
    Od: z <...@...pl>

    Może to kwestia szkoły.
    Aby otrzymać "technik" egzaminów i prac potrzebne było prawo jazdy

  • 53. Data: 2020-01-06 10:57:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-06 o 00:53, kk pisze:

    Ale przedmiot powinien być anie tylko kilka tematów tak samo jak
    czytanie umów i przystosowanie do życia w parszywym kapitalistycznym
    wypaczonym przez korporacje świecie ;-)

  • 54. Data: 2020-01-06 12:03:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, January 5, 2020 at 9:54:51 PM UTC+1, Shrek wrote:

    > Ale wydaje się, że jednak prawdziwa. Tak na poważnie, jedyną praktyczną
    > funkcją uprawnień jest to... że można je zabrać;)

    Nawet do tego sie nie przydaja,np do jazdy na rowerze uprawnien nie potrzeba, a za
    jazde po pijaku sad moze orzec zakaz prowadzenia rowerow po drogach publucznych ;)
    W obecnych czasch wozenie dokumentow praktycznie nie jest potrzebne, wszystko da sie
    spr. (teoretycznie..) on-line. W tym zakazy prowadzenia pojazdow...

  • 55. Data: 2020-01-06 12:06:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 12:03, WS pisze:

    > Nawet do tego sie nie przydaja,np do jazdy na rowerze uprawnien nie potrzeba, a za
    jazde po pijaku sad moze orzec zakaz prowadzenia rowerow po drogach publucznych ;)

    W sumie racja.

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-01-06 12:23:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-06 10:57, z wrote:
    > W dniu 2020-01-06 o 00:53, kk pisze:
    >
    > Ale przedmiot powinien być anie tylko kilka tematów tak samo jak
    > czytanie umów i przystosowanie do życia w parszywym kapitalistycznym
    > wypaczonym przez korporacje świecie ;-)

    No szkoła ma być dla uczniów a nie dla nauczycieli.