  • 11. Data: 2011-02-26 20:01:23
    Temat: Re: Mialem racje
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 2:39 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz wrote:
    >
    > sprzątnij ten śmieci z za domu :)

    Nie potrafisz pisac poprawnie po polsku?

  • 12. Data: 2011-02-26 20:35:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Nie potrafisz pisac poprawnie po polsku?

    w tej ruderze to ty sie gnieździsz czy tylko masz tam biuro :)

    chyba jednak tam mieszkasz...

  • 13. Data: 2011-02-26 21:01:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 3:35 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > w tej ruderze to ty sie gnie dzisz czy tylko masz tam biuro :)
    >
    > chyba jednak tam mieszkasz...

    Nie wiem o ktora rudere pytasz.
    Chodzi ci o te w Palm Beach na Florydzie, czy o te w Rahway lub w
    Linden w New Jersey, czy tez o ta w Kanadzie?
    Tych w polsce nie biore juz pod uwage, bo sie ich pozbylem na korzysc
    mojej bylej zony.

  • 14. Data: 2011-02-27 18:13:24
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 26.02.2011, o godzinie 19.57.44, na pl.rec.foto.cyfrowa, Marek Dyjor
    napisał(a):

    > jeśli jakiś psychopata łazi za tobą to jest to nękanie i nie mów mi, że mam
    > udawać, że go nie widzę...
    >
    > Zygmunt Dariusz jest ewidentnie niezrównoważony psychicznie.

    Marek... no proszę Cię. Jak zaczniemy traktować forum jak prawdziwe życie,
    to efekt będzie tragiczny. Ustawki, pozwy... w zależności jak kto będzie
    chciał sprawy załatwić. A wystarczy zwykłe ignorowanie (w życiu tak się nie
    da).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 15. Data: 2011-02-28 09:42:58
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-02-26 19:57, Marek Dyjor pisze:

    > wybacz ale mam inne zdanie ...
    >
    > jeśli jakiś psychopata łazi za tobą to jest to nękanie i nie mów mi, że
    > mam udawać, że go nie widzę...
    >
    > Zygmunt Dariusz jest ewidentnie niezrównoważony psychicznie.

    wyluzuj, Zygmunt Dariusz nie łazi za tobą, tylko pisze na grupie, to nie
    jest karalne jak byś chciał. Cytuje Ciebie, co powinno nobilitować.
    Natomiast Ty wyraźnie popełniasz przestępstwo pisząc, że jest
    maniakiem, psychopatą i niezrównoważony psychicznie (nawet gdyby tak
    było :) w co wątpię). astanów-się-co-robisz. Przed pójściem do sądu
    poradź się jakiegoś studenta I roku prawa kto ma się obawiać wyroku.
    Możesz czuć nie nie komfortowo, ale się nie kompromituj. Chociaż..też to
    nie powinno mnie interesować, przecież nie można komuś zabronić być
    żenującym.
    Pozdr.J

  • 16. Data: 2011-02-28 22:35:17
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 28 lutego 2011 10:42, Łatwa Jolka wyraził następujacą

> [...]
    > Możesz czuć nie nie komfortowo, ale się nie kompromituj. Chociaż..też to
    > nie powinno mnie interesować, przecież nie można komuś zabronić być

    Zdaje się że właśnie przegłosowano ustawę która określa czym jest nękanie
    oraz kradzieży tożsamości w Internecie i obydwa te czyny {tudzież pewnie
    kilka innych przestępstw Internetowych} penalizuje {tak to się nazywa?}
    określając konkretne kary więzienia tudzież grzywny.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt
    {uwaga nie mylić!}

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 17. Data: 2011-03-01 09:17:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-28 23:35:17 +0100, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> said:

    > Z pozdrowieniami
    > Dariusz Zygmunt
    > {uwaga nie mylić!}

    Kurde, tak mi właśnie coś nie pasowało.

    de Fresz

  • 18. Data: 2011-03-05 13:07:56
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > wybacz ale mam inne zdanie ...
    >
    > jeśli jakiś psychopata łazi za tobą to jest to nękanie i nie mów mi, że
    > mam udawać, że go nie widzę...
    >
    > Zygmunt Dariusz jest ewidentnie niezrównoważony psychicznie.

    Jeśli tak uważasz, to nie ignorowanie go przez Ciebie, to jak się nazywa?
    Głupota?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 19. Data: 2011-03-05 13:18:46
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > chciał sprawy załatwić. A wystarczy zwykłe ignorowanie (w życiu tak się nie

    Ustawki ustawki! Yes yes eys!
    W błocie!
    A my przyjedziemy na tę ustawkę ze swoimi lufami i będziemy pstrykać fotki.
    Hehehe

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 20. Data: 2011-03-05 15:23:47
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 5 marca 2011 14:07, Zygmunt M. Zarzecki wyraził następujacą

    > Jeśli tak uważasz, to nie ignorowanie go przez Ciebie, to jak się nazywa?
    > Głupota?

    Nie chcę zapeszyć, ale ciekawe jest że od czasu ostatniej awantury Veri już
    się nie udziela na żadnej grupie, jak nożem uciął.
    I od razu przyjemniej się grupy foto czyta.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E