    Date: Mon, 28 Feb 2011 10:42:58 +0100
    From: Łatwa Jolka <l...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Mialem racje

    W dniu 2011-02-26 19:57, Marek Dyjor pisze:

    > wybacz ale mam inne zdanie ...
    >
    > jeśli jakiś psychopata łazi za tobą to jest to nękanie i nie mów mi, że
    > mam udawać, że go nie widzę...
    >
    > Zygmunt Dariusz jest ewidentnie niezrównoważony psychicznie.

    wyluzuj, Zygmunt Dariusz nie łazi za tobą, tylko pisze na grupie, to nie
    jest karalne jak byś chciał. Cytuje Ciebie, co powinno nobilitować.
    Natomiast Ty wyraźnie popełniasz przestępstwo pisząc, że jest
    maniakiem, psychopatą i niezrównoważony psychicznie (nawet gdyby tak
    było :) w co wątpię). astanów-się-co-robisz. Przed pójściem do sądu
    poradź się jakiegoś studenta I roku prawa kto ma się obawiać wyroku.
    Możesz czuć nie nie komfortowo, ale się nie kompromituj. Chociaż..też to
    nie powinno mnie interesować, przecież nie można komuś zabronić być
    żenującym.
    Pozdr.J