  • 1. Data: 2011-02-25 23:30:27
    Temat: Na podstawie czego jest wyceniane?
    Od: Jarosław Hanusek <z...@g...com>

    Na podstawie czego są wyceniane domeny w speedtest.pl? mam domeny
    które są w sieci kilka lat i nie znajduje ich wcale (brak danych) a
    niektóre 'świeże' są wyceniane całkiem ładnie, co wpływa na to czy
    domena jest w tym indeksie czy nie?

  • 2. Data: 2011-02-26 00:42:43
    Temat: Re: Na podstawie czego jest wyceniane?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 25, 6:30 pm, Jarosław Hanusek <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > które są w sieci kilka lat i nie znajduje ich wcale (brak danych) a
    > niektóre 'świeże' są wyceniane całkiem ładnie, co wpływa na to czy

    Nie czytales, ze to jest grupa o fotografii a nie o polityce, religii
    i domenach?

  • 3. Data: 2011-02-26 11:20:17
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Jarosław Hanusek raczył napisać:
> [...]
    > które są w sieci kilka lat i nie znajduje ich wcale (brak danych) a
    > niektóre 'świeże' są wyceniane całkiem ładnie, co wpływa na to czy

    A te stare domeny "pracują", czy tylko sobie bezczynnie wiszą gdzieś
    zaparkowane?
    ps. już wiesz, ze NTG - zajrzyj tu: http://di.pl/
    --
    Sátoraljaújhely