  • 1. Data: 2011-02-25 23:49:38
    Temat: Mialem racje.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Nawet Dyjor to potwierdza.

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message news:ik92t2$8qq
    $...@n...onet.pl...
    > Polska to pojebany kraj...

    Jeszcze nieraz sie okaze, ze mialem racje.

  • 2. Data: 2011-02-25 23:53:17
    Temat: Re: Mialem racje.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 25, 6:49 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > Nawet Dyjor to potwierdza.
    >
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message news:ik92t2$8qq
    >
    > $....@n...onet.pl...

    > Jeszcze nieraz sie okaze, ze mialem racje.

    Dokladniejsze namiary na aktualne stwierdzenie Dyjora.

  • 3. Data: 2011-02-26 05:57:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:
> [...]

    Sluchaj maniaku...

    czy mozesz sie odczepic ode mnie?

    czy musze w koncu podjac jakies powazniejsze kroki niz tylko ignorowanie.

    twoje zachowanie podpada pod nekanie i moze byc karane nie tylko w Polsce
    ale takze tam gdzie obecnie mieszkasz.

    Zadam zaprzestania procederu nekania mnie swoimi postami.

  • 4. Data: 2011-02-26 10:07:39
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

> [...]
    > ale takze tam gdzie obecnie mieszkasz.
    >
    > Zadam zaprzestania procederu nekania mnie swoimi postami.

    Rozumiem, ze wkurza Cie, gdy ta postac wywleka twoje posty na innych
    grupach, ale mam taka goraca prosbe, zreszta do wszystkich - ignorowac, nie
    odpowiadac, nie dawac punktu zaczepienia. Sam za kazdym razem, gdy on cos
    znowu napisze, zmagam sie, by nie pokazac jaki jest biedny i staram sie
    powstrzymac.
    Jeszcze raz prosze wszystkich - jemu zalezy na zwróceniu na siebie uwagi,
    jesli jej nie uzyska - zgnie w sposób naturalny (nie wiem, czy
    zauwazyliscie, ze juz sam odpowiada na swoje posty...)

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2011-02-26 13:36:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 12:57 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ale takze tam gdzie obecnie mieszkasz.
    >
    > Zadam zaprzestania procederu nekania mnie swoimi postami.

    Nie roozplacz sie, "czlowieku z dobrym gustem".
    Caly czas potwierdzasz, ze mialem racje.

  • 6. Data: 2011-02-26 13:52:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Polsce ale takze tam gdzie obecnie mieszkasz.
    >
    > Zadam zaprzestania procederu nekania mnie swoimi postami.

    To jakiś żart?
    Wysyła Ci je na priw?
    Nie masz filtów? Musisz czytać to co ona napisał?
    Żenada.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 7. Data: 2011-02-26 14:10:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 8:52 am, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > To jakiś żart?
    > Wysyła Ci je na priw?
    > Nie masz filtów? Musisz czytać to co ona napisał?
    > Żenada.

    Dokladnie tak jak piszesz - zenada.
    Mnie on nie wierzy, ale jesli ma tu kolegow, to niech mu ktos
    uswiadomi, ze sam sie osmiesza bardziej, niz ja bym to mogl zrobic.
    Poza tym z tego czlowieka z "dobrym gustem", jest jakis dwulicowiec.
    Ja nie mam tez nic przeciwko pedalkom - nawet do twarzy mu w tych
    kobiecych strojach, w jakich sie pokazuje na fotografii na jego
    website.
    Chyba do niego juz dotarlo to co pisalem i jego strona internetowa juz
    nie dziala.
    Zamiast mi podziekowac za dobre rady z ktorych korzysta, to sie
    osmiesza i sadami straszy.
    Mam jednak nadzieje, ze dzieki mnie, mniej bredni bedzie teraz pisal.

  • 8. Data: 2011-02-26 18:57:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > To jakiś żart?
    > Wysyła Ci je na priw?
    > Nie masz filtów? Musisz czytać to co ona napisał?
    > Żenada.

    wybacz ale mam inne zdanie ...

    jeśli jakiś psychopata łazi za tobą to jest to nękanie i nie mów mi, że mam
    udawać, że go nie widzę...

    Zygmunt Dariusz jest ewidentnie niezrównoważony psychicznie.

  • 9. Data: 2011-02-26 19:12:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 1:57 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > wybacz ale mam inne zdanie ...
    >
    > jeśli jakiś psychopata łazi za tobą to jest to nękanie i nie mów mi,  że mam
    > udawać, że go nie widzę...
    >
    > Zygmunt Dariusz jest ewidentnie niezrównoważony psychicznie.- Hide quoted text -

    Nie ma jednak rodwojonej jazni jak ty, co to rzniesz tu niby czlowieka
    z dobrym gustem a gdzie indziej sugerujesz podpalanie i inne metody na
    zalatwienie swoich spraw.
    O pojebanym kraju calkowicie sie z toba zgadzam.
    Nawet ja bylem pierwszy z tym stwierdzeniam - ty tylko potwierdziles
    to gdzie indziej, zeby mi na tej grupie nie przytaknac.
    Ty jako "czlowiek z dobrym gustem", imputowales mi na sile alkoholizm,
    mimo ze nie pijam absolutnie zadnych alkoholi i nigdy w zyciu nie
    bylem pijany.
    Ale wiadomo, jako "czlowiek z dobrym gustem", wiesz lepiej.
    Ladnie pasuje ci ten czerwony waz boa w ktory sie przyozdobiles.
    http://www.dyjor.com/
    Musisz miec powodzenie u chlopakow.
    Wygladasz calkiem milusio i az sie zastanawiam, skad w tobie tyle
    zlosci.

  • 10. Data: 2011-02-26 19:39:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote: