  • 1. Data: 2011-06-07 14:18:46
    Temat: X Rocznica - lista zgłoszeń
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Hello,

    Oto lista aktualnych zgłoszeń na Xrocznicową imprezę,
    ewentualnych chętnych proszę o zapisywanie się poprzez stronę
    http://www.xrocznica.riders.pl
    Zapisy na koszulki tylko do czwartku.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański,

  • 2. Data: 2011-06-07 14:24:28
    Temat: Re: X Rocznica - lista zgłoszeń
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 16:18, Jacek Różański pisze:

    > Oto lista aktualnych zgłoszeń na Xrocznicową imprezę, ewentualnych

    a ta lista ..to gdzie ona?
    niedowidze czy co?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 3. Data: 2011-06-07 14:26:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-07 16:18:46 +0200, Jacek Różański <j...@e...pl> said:

    > Oto lista aktualnych zgłoszeń na Xrocznicową imprezę,

    Że niby gdzie ta lista?

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-06-07 14:30:42
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 07-06-11 16:18, Jacek Różański pisze:
    > Hello,
    >
    > Oto lista aktualnych zgĹ?oszeĹ? na XrocznicowÄ? imprezÄ?,
    > ewentualnych chÄ?tnych proszÄ? o zapisywanie siÄ? poprzez stronÄ?
    > http://www.xrocznica.riders.pl
    > Zapisy na koszulki tylko do czwartku.

    Haha, już się poprawiam, przepraszam i dziękuję za proletariacką
    czujność:

    1. KŁacki+1+1 (czw-niedz)
    2. Wiewiór+1+1d (czw-niedz)
    3. Kwiatek (czw-niedz)
    4. Drutek+1+1d (czw-niedz)
    5. Tytus+1+p (pon-niedz)
    6. Magic+1+1d (czw-niedz)
    7. Mystik+1d (czw-niedz)
    8. Inż. Mamoń+1 (czw-niedz)
    9. Fat+1 (czw-niedz)
    10. Esox+1d (sr-sob)
    11. Bogusz+1 (czw-niedz)
    12. Rechot+3 (czw-niedz)
    13. Kocyk+1 (czw-niedz)
    14. Wieca+1+3d (czw-niedz)
    15. Marlboro (sr-niedz)
    16. MMikołaj+1+2d (czw-niedz)
    17. AB+2+3d (sr-sob)
    18. Kryhu+1+2d (czw-niedz)
    19. Gregor+1 (czw-niedz)
    20. KSajęcka +1+2d (sr-niedz)
    21. Pali+3 (czw-niedz)
    22. Dafca+1 (czw-niedz)
    23. Areks (cz-sob)
    24. Marych+1 (czw-niedz)
    25. Asterix+1+2 (sr-sob)
    26. de Fresz+1+1d (czw-niedz)
    27. Gawron +2d (czw-niedz)
    28. Pryzmat +2d (sr-pt)
    29. Filip (czw-niedz)
    30. Kaja +5 (czw-niedz)
    31. Yadzia+1 (czw-sob)
    32. Jarosz (czw-niedz)
    33.
    34. Kita+1+2d (wt-sob)
    35. Heny+1 (czw-sob)
    36. RKluska+5 (sr-niedz)
    37. Leestar+1+1d (czw-niedz)
    38. Mini+1 (czw-niedz)
    39. Dokrotski+1+1d (czw-niedz)
    40. Delta +1d (czw-niedz)
    41. Akaminska+1 (pt-niedz)
    42. Zefir (czw-sob)
    43. AD +1+1d (czw-niedz)
    44. Grrranool +1+2d (czw-niedz)
    45. Ern (sr-sob)
    46. MTumanowicz+1 (czw-niedz)
    47. PTumanowicz (czw-niedz)
    48. Marc_in (czw-sob)
    49. Łątek+1+2d (sr-pt)
    50. MY (sr-niedz)
    51. PPietrasik+1+1d (czw-niedz)
    52. Madmax (czw-niedz)

  • 5. Data: 2011-06-07 18:33:23
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-06-07 16:30, Jacek Różański pisze:
> [...]

    Zacne grono sie szykuje :)
    Niestety jeszcze nie wim czy uda sie mi/nam dojechac :/

    ErneST

  • 6. Data: 2011-06-07 18:58:54
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Jacek Różański"
    Haha, już się poprawiam, przepraszam i dziękuję za proletariacką czujność:

    5. Tytus+1+p (pon-niedz)

    Sob - pon psze pana urlop pelna giembom
    a kot to z Toba osobiscie pogada za pominiecie :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-06-07 19:59:38
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 07-06-11 20:58, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    > "Jacek RóşaĹ?ski"
    > Haha, juĹź siÄ? poprawiam, przepraszam i dziÄ?kujÄ? za
    > proletariackÄ? czujnoĹ?Ä?:
    >
    > 5. Tytus+1+p (pon-niedz)
    >
    > Sob - pon psze pana urlop pelna giembom
    > a kot to z Toba osobiscie pogada za pominiecie :)

    Nie chciałem pisać PK bo mi się to kojarzy militarnie :)

  • 8. Data: 2011-06-08 07:35:26
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 7 Cze, 16:18, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    > Oto lista aktualnych zgłoszeń na Xrocznicową imprezę,
    > ewentualnych chętnych proszę o zapisywanie się poprzez
    stronęhttp://www.xrocznica.riders.pl
    > Zapisy na koszulki tylko do czwartku.

    Jacku, podeslij mi pliz na PW swoj aktualny numer :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek