  • 1. Data: 2012-01-27 19:42:50
    Temat: Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys
    Od: "Tomasz" <WcuG!1prZYa@wOPp.pl>

    Przymierzam sie do zakupu auta, moje 3 typy z przeznaczeniem
    na jazde w LPG to roczniki w budzie Kombi 2004/2005:

    1. MAZDA 6 Automat 2.3
    2. Ford Focus lub (Mondeo niechętnie/ekonomia)
    3. Renault Meagne

    Moce aut zasadne dla masy wg modelu większę niż 90KM
    zakładam zużycue LPG na poziomie ok 10L

    Na naszym rynku widać Mazde 6 najczesciej w wersji z USA
    czym one się rozni od europejskiej i jak wyglada dostepnosc czesci,
    awaryjnosc
    najbrdziej uczulony jestem na skrzynie gdyz pewnie zle obslugiwana moze
    sporo boleć finansowo
    Czy szanse na sprowadzenie Mazdy z LPG z Niemiec są realne?

    Fordzika i Renault oczekiwałbym w manualu do 25 tys
    Oczywiscie standart wyp to klima

    Z góry dziękuje za Wszelkie porady

  • 2. Data: 2012-01-27 21:10:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-27 19:42, Tomasz pisze:

> [...]
    > awaryjnosc najbrdziej uczulony jestem na skrzynie gdyz pewnie zle obslugiwana moze

    Z różnic masz licznik w milach, radio nie działa z połową polskich
    stacji, części chyba te same co w europejskich (nie wiem jak zwykła ale
    MPS ma większość tych samych tylko te sport trzeba ściągać z USA o ile
    chce się oryginały) poza tym auto bezobsługowe, lejesz paliwo i cieszysz
    się jazdą. Po 6 latach jazdy oprócz zwykłej exloatacji wymieniony był
    tylko sterownik zamykania drzwi ale w MPS jest system bezkluczykowy,
    koszt w ASO 1000 zł.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 3. Data: 2012-01-30 10:46:17
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-27 19:42, Tomasz pisze:
    > Przymierzam sie do zakupu auta, moje 3 typy z przeznaczeniem
    > na jazde w LPG to roczniki w budzie Kombi 2004/2005:
    >
    > 1. MAZDA 6 Automat 2.3

    Na forum mazdaspeed wyczytałem, że Amerykancja ma lepsze zabezpieczenie
    antykorozyjne (chodzi o wersje sprzedliftowe). Po lifcie (połowa 2005)
    europejska wersja ma lepsze blachy. A ta to mechanicznie praktycznie te
    same auta, silniki (2,3 i chyba 3,0 to silniki robione razem z fordem
    więc nie wiem czy to dobre). Lepiej poszukać europejskiego 2,0. Podobno
    całkiem niezły do gazowania, w miarę ekonomiczny i trwały. Sam się
    rozglądam za Madzią 6 w kombi

  • 4. Data: 2012-01-30 21:49:20
    Od: "Tomasz" <WcuG!1prZYa@wOPp.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jg5ot9$s9p$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > niezły do gazowania, w miarę ekonomiczny i trwały. Sam się rozglądam za

    no to mam konkurencje, bo tez celuja w combi
    model 2005/06 to granica moich mozliwosci budzetowych i tak mocno
    naciaganych
    wlasciwie to strzelalem w 2.3 bo mocniejszy i bardziej dostepny
    jak zwykle boje sie przebiegow gdyz to co sie toczy ma ponizej 200tys
    a to moze byc juz mocno naciagane
    chcesz kupic z naszego rynku (kupujesz sprowadzone z marza i nieznana
    historia)
    czy bedziesz sprowadzal ?

  • 5. Data: 2012-01-30 21:50:08
    Od: "Tomasz" <WcuG!1prZYa@wOPp.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamykania drzwi ale w MPS jest system bezkluczykowy, koszt w ASO 1000 zł.

    radio oczywiscie da sie przestroic ?
    ciesze sie ze to dobry wybor, co sie boje to automatu,
    bo jak cos zacznie sie dziac...

  • 6. Data: 2012-02-01 10:18:20
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tomasz nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > radio oczywiscie da sie przestroic ?

    Nie :) chyba że coś się zmieniło, jeśli tak daj znać :)

    > ciesze sie ze to dobry wybor, co sie boje to automatu,
    > bo jak cos zacznie sie dziac...

    Nie powinno ...

  • 7. Data: 2012-02-01 10:20:48
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tomasz nabazgrał(a):

> [...]
    > a to moze byc juz mocno naciagane
    > chcesz kupic z naszego rynku (kupujesz sprowadzone z marza i nieznana

    Jak z USA to można sprawdzić historię z za ocenu w moich linkach w sigu, co
    było już potem w Polsce po sprowadzeniu to tylko szklana kula chyba że ktoś
    serwisuje tylko w ASO i ma na wszystko papiery.

  • 8. Data: 2012-02-01 16:03:24
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam

    z gazem nie kupuj bo nie bedziesz wiedzial ile toto na tym gazie przejechało

    2.3 nie kupuj bo nie jest to powszechny samochod i nie ma sensu pozniej
    szukac czesci, kolega wspominal 2.0 i to ma sens

    moze pomysl nad mazda premacy/mpv 2003-5 w ropie albo benzynie - tyle ze
    osiagi gorsze reszta b. dobra wiem bo jezdze, i nawet w ropie problemów nie
    bedzie

    zeby byc pewnym auta wystarczy kupic takie ktore ma oryginalna ks serwisowa -
    mysle ze jest to do osiagniecia przy wydatku 25 tys pln

    Pozdro i udanych zakupów

    mazdaspeed user:)

    http://decore-mebel.pl
    Meble Gabi Warszawa

  • 9. Data: 2012-02-01 20:39:15
    Od: "Tomasz" <WcuG!1prZYa@wOPp.pl>

    > Tomasz nabazgrał(a):

    > Nie :) chyba że coś się zmieniło, jeśli tak daj znać :)

    ktos wogole rozwiazal ten problem?
    te radia sa identyczne od zewnatrz, moze przekladka bebechow?

  • 10. Data: 2012-02-01 20:40:19
    Od: "Tomasz" <WcuG!1prZYa@wOPp.pl>

    > Jak z USA to można sprawdzić historię z za ocenu w moich linkach w sigu,
    > co było już potem w Polsce po sprowadzeniu to tylko szklana kula chyba że
    > ktoś serwisuje tylko w ASO i ma na wszystko papiery.

    na ile to autentyczne? skad dane sa pobierane?