    From: "ViRuS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Matryce Fujifilm
    Date: Sun, 5 Sep 2010 20:45:13 +0200

    WItam,
    Mam pytanie dotyczące matryc Fujifilm EXR. Czy rzeczywiście efekty pracy
    tych matryc są tak wyrazne jak zachwala to producent? A chodzi mi o
    zwiększony zakres tonalny. Widziałem parę próbek i szczerze to nie powaliły
    mnie one na kolana. CO prawda widziałem zdjęcia też z starego S5 i leciwej
    już matrycy, i były rewelacyjne, ale te EXR z najnowszych Fxx to jakoś
    niespecjalnie mnie przekonują... Robił ktoś może takie testy które
    pozwoliłyby jednoznacznie stwierdzić ich wyższość nad zwykłymi matrycami?
    Już nie wspomnę, że interesują mnie te matryce jako namiastka HDR :)

    --
    Pozdr,
    Leszek Piedel