  • Data: 2010-03-05 07:00:22
    Temat: Marumi CPL vs. Marumi CPL ??
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przymierzam się do zakupu filtra Marumi CPL DHG, ale mam dylemat bo
    natrafiłem na różne opakowania tych filtrów i nie wiem czy ma to jakieś
    znaczenie czy też nie.

    http://transit.waw.pl/catalog/product/view/id/946/

    http://www.accord-foto.pl/MARUMI-FUJIYAMA-DHG-Circul
    ar-PL-filtr-72-mm_p1682.html

    Dlaczego jeden sprzedawany jest w czarnym, a inny w niebieskim
    opakowaniu ? Różnią się one czymś czy nie ?
    Widziałem też na rynku oferty filtra Marumi Sunpack, gdzie sprzedawca
    zapewniał, że jest to Marumi tylko sprzedawany pod inną nazwą. Jak jest
    naprawdę ?
    Najchętniej kupiłbym w RTV Euro AGD:

    http://www.euro.com.pl/filtry-do-obiektywow/marumi-d
    hg-pl-c-72mm.bhtml?from=skapiec

    Wie ktoś jaka jest to "wersja pudełka" tegoż filtra ?

    Pzdr