  • 1. Data: 2009-03-25 21:28:05
    Temat: Re: Serwis motocykla - łódź
    Od: pablossi <budu2@_NOSPAM_go2.pl>

    anubis gsxrnapisal

    >>> f...@a...netnapisal

    >>> Szerokości!

    > Mówisz że ta firma na Brzezińskiej jest ok? Miałem tam dać suzuki na
    > przegląd i chciałem się czegoś o nich dowiedzieć bo cene jak się pytałem
    > to powiedzieli całkiem przystępną a chciałem ustawić zawory wyregulować
    > gażniki i takie ogólne oględziny bo niedawno kupiłem i jak jest zimny to
    > nie bardzo chce zapalać.

    > --

    Tk chlopaki na brzezińskiej na prawde są dobrzy. spokojnie można u nich
    zostawić sprzet bez obawy ze cos schrzania. ostatnio nawet sam dalem im
    sprzet do naprawy i jestem zadowolony. adres tam maja chyba brzezinska
    226. latwo znalezc bo sa przy samej drodze.
    pzdr.

  • 2. Data: 2009-03-26 09:37:15
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    pablossi wrote:

> [...]
    > dalem im sprzet do naprawy i jestem zadowolony. adres tam maja chyba
    > brzezinska 226. latwo znalezc bo sa przy samej drodze.

    Ale co tam robili, olej wymieniali?

    --
    pozdr
    "rzep"

  • 3. Data: 2009-03-26 10:36:24
    Od: wojtek78 <wojtekpawlak1978@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam. Chciałem dołożyć swoje 5 groszy na temat łódzkich serwisów
    motocyklowych. Nie korzystałem jeszcze z serwisu z ,,grubą,, robotą,
    zawsze staram się sam naprawiać w miarę możliwości. Jeżeli jednak jest coś
    nie tak jeżdżę do DOLKO na rojnej. Nie polecam natomiast Mb motor z
    wydawniczej, znajomy mi opowiadał jak tam pracował co się tam wyprawia.
    Jednym słowem MASAKRA, partactwo po całej linii. Płacisz za coś co nie
    zostało zrobione. Nie będę się rozpisywał co dokładnie i jak ale NIE
    POLECAM i nie pojadę tam nigdy a każdego będę przestrzegał przed tym
    serwisem. Ich naprawy nie tylko są niezgodne z tym co mówią ale i
    zagrażają życiu w codziennym użytkowaniu motoru.( ciekawa opowieść o
    naprawie układu hamulcowego)

  • 4. Data: 2009-03-26 11:01:26
    Od: Tekus <t...@t...com>

> [...]
    > sprzet do naprawy i jestem zadowolony. adres tam maja chyba brzezinska
    > 226. latwo znalezc bo sa przy samej drodze.

    Znowu ten sikacz.pl...
    Pracujesz tam ze taka reklamę robisz? Może więcej konkretów. Co robiłeś,
    ile zabuliłeś, ile czekałeś?

    --
    Tekus

  • 5. Data: 2009-03-27 14:31:55
    Od: ERRORlodz <motor-ek@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam
    Jesli ktos sie nudzi w pracy i rzeczywiscie to czyta podobnie jak ja to
    polecam serwis w konstantynowie Łódzkim ul niesiecin 81a. Warsztat robi
    wrazenie obsluga profesjonalna, wymiana oleju, filtra, uszczelnienie
    przewodu olejowego 260 pln w V2
    Nie specjalnie wiem czy to duzo czy malo ale motocykl oddany czysty,
    akumulator doladowany, powietrze w ogumieniu zgodnie z instrukcją.
    Jestem zadowolonym klientem

  • 6. Data: 2010-08-11 20:25:22
    Od: Kondzio_24 <konrad.wojtas24@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam mam do zrobienia Yamahe R1 rozrząd,zawory,gaźniki z tego co
    wyczytałem PROFI będzie najlepsze ewentualnie ci z Brzezin . Czy to
    dobry wybór ? robił ktoś u nich w ostatnim czasie moto ? Ile zabuliliście
    za poszczególne usługi serwisowe
    Pozdro