  • 1. Data: 2009-03-25 16:16:24
    Temat: PC 800 Pacific Coast opony
    Od: Garret <d...@o...pl>

    witam, czy dysponuje ktoś serwisówką do tego modelu lub przerabiał
    temat opon? Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
    znam)

  • 2. Data: 2009-03-25 16:45:05
    Temat: Re: PC 800 Pacific Coast opony
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Zdaje się że Dunlop K555, przynajmniej tak twierdzą tu:
    http://www.cyclewareables.com/pages/tires_direct_oem
    /tiresbymakeyearmodel.htm i
    chyba tu:
    http://www.jcwhitney.com/DUNLOP-K555-TIRES/GP_201510
    2_N_111+10211+600014323_10111.jcw

    Jak się połamało to odpowiednio: http://skocz.pl/dagkt i
    http://skocz.pl/dagks

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 3. Data: 2009-03-25 17:21:57
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 09:16:24 -0700 (PDT), Garret <d...@o...pl>
    wrote:

    >Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
    >znam)

    Yy, a po co? To będzie model sprzed co najmniej 20 lat. Nawet jeżeli
    ciągle go produkują, to nie lepiej coś współczesnego turystycznego?
    Z6? 020?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 4. Data: 2009-03-25 17:44:23
    Od: Garret <d...@o...pl>

    On 25 Mar, 18:21, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

> [...]
    > Eskimos
    > FJ1200
    > Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!

    Może i lepiej, jednak próbuje zasięgnąć wiedzy w imieniu kolegi, do
    którego należy motocykl. Liczę, że może wypowie się jakiś posiadacz
    lub były posiadacz o swoich odczuciach, co do jazdy na różnych
    oponach. Chodzi o to, że PC800 ponoć lubił jeden typ opony dedykowany
    do tego modelu. Nie wiem ile w tym prawdy, ale zmiana na inne powoduje
    ponoć jakieś negatywne odczucia podczas prowadzenia. Dotyczy to
    zwłaszcza przodu. Z takimi opiniami spotkałem się już kilka lat temu,
    kiedy sam przymierzałem się do takiego motocykla.

  • 5. Data: 2009-03-27 20:10:06
    Od: Wojtek Pizoń <p...@s...com.pl>

    Garret pisze:
    > witam, czy dysponuje ktoś serwisówką do tego modelu lub przerabiał
    > temat opon? Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
    > znam)

    Dunlop K-555 140/80-15 tył i 120/80-17 przód
    pozdrawiam
    ps.
    gdybyś potrzebował serwisówki to się podzielić mogę

    --
    Pip PC800

  • 6. Data: 2009-03-30 21:31:49
    Od: Garret <d...@o...pl>

    On 27 Mar, 22:10, Wojtek Pizoń <p...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawiam
    > ps.
    > gdybyś potrzebował serwisówki to się podzielić mogę

    wielkie dzięki, mam właśnie ściągnąłem dość szczegółową z netu