  • 41. Data: 2013-01-17 12:40:04
    Temat: Re: Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W Japonii (kraj mocno policyjny)

    O właśnie....

    >jest tak, że jak kierowca po pijaku coś
    > nabroi, to karany jest on i osoba, która alkohol mu podała. Nie ma
    > wyjątków. Może być ukarany barman w lokalu jak i członek rodziny (np.
    > ojciec) i jest to dla nich normalne.

    Ale to nie jest NORMALNE chyba, że w "kraju mocno policyjnym"

  • 42. Data: 2013-01-17 13:29:17
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 12:40:04 +0100, BaX napisał(a):

    > O właśnie....

    > Ale to nie jest NORMALNE chyba, że w "kraju mocno policyjnym"

    Moim zdaniem wszystko jest kwestią odpowiedniej tresury narodu i środków do
    trzymana za twarz.
    To co dzisiaj jest dla nas nienormalne, niektórzy uważają za normalne (dla
    Japończyka jest OK).

    Dla mnie np. nienormalne jest mówienie, że skoro rozbudowują sieć
    fotoradarów, ITD łapie itp. - to należy jeździć poprawnie i już. To jest
    błędne założenie z samego gruntu. Co to za obywatelskie nieposłuszeństwo,
    że teraz będziemy jeździli -10 do ograniczenia i teraz im pokażemy.
    Finał bedzie taki, że jak to nie wypali, to wprowadzą inne pomysłu - do
    skutu. Bo wiedzą (sprawdzili empirycznie), że ludzie przyjmują na twarz
    coraz durniejsze działania i jedyne co robią, to mówienie "będę bardziej
    potulny, będę bardziej układny, będę jeździł wolniej itp."

    --
    Franc

  • 43. Data: 2013-01-17 13:46:43
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 13:29:17 UTC+1 użytkownik Franc napisał:

> [...]
    >
    > coraz durniejsze działania i jedyne co robią, to mówienie "będę bardziej
    >
    > potulny, będę bardziej układny, będę jeździł wolniej itp."

    Oczywiście że jest nienormalne uzależnienie jeżdżenia zgodnie z przepisami od ilości
    fotoradarów. Ludzie powinni jeździć zgodnie z przepisami zawsze. Ale jak tłumaczenie
    żeby jeździć wolniej, ostrożniej itp nie pomaga to potrzebne są inne środki niż
    drętwa nic nie przynosząca gadka. Działania polegające na przymuszeniu do stosowania
    się do przepisów odniosą skutek. I to bardzo szybko. A to ze w Polsce mieszkają
    zwierzątka co je można robić w chuja jak się chce to zupełnie inna historia.

  • 44. Data: 2013-01-17 20:33:01
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jedna ofiara śmiertelna to ok 2 mln zł - licząc wszystko.

    No, liczac wszystko, to moje pierdniecie teraz kosztuje tez pare mln:
    Musialem sie urodzic - koszt szpitala, urlop mojej Mamy, potem chodzilem
    do przedszkola, szkol itd, pare rzeczy w zyciu musialem kupic, az
    wreszcie w wieku 45 lat postanowilem pierdnac. Liczac wszystko... drogo,
    nie umiem policzyc, musze wywietrzyc;-)
    Sorry, ale moglbys mnie oswiecic jakie koszty generuje trup? Koszty dla
    budzetu panstwa oczywiscie. Tez sie zastanawiam, bo czytalem o tych
    kosztach, czemu trup w miescie kosztuje drozej, niz na wsi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 45. Data: 2013-01-18 09:03:03
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-17 20:33, Pawel O'Pajak pisze:
    > Tez sie zastanawiam, bo czytalem o tych
    > kosztach, czemu trup w miescie kosztuje drozej, niz na wsi.

    bo ten w mieście miał przez najbliższe 50 lat spłacać nowiutki stadion :)

    Lukasz

  • 46. Data: 2013-01-18 16:32:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > policzyc, musze wywietrzyc;-)
    > Sorry, ale moglbys mnie oswiecic jakie koszty generuje trup?

    Zależy w jakim wieku.
    W takim około lat 60+, to generuje koszty ujemne.

  • 47. Data: 2013-01-23 09:10:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Jan 2013 23:27:32 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Jeśli spółka prawa handlowego to prezes zarządu stanowi
    >reprezentacje spółki (reprezentuje i odpowiada) i on
    >dostaje mandat.

    czyli prezes np. Hertza dostaje za tydzień 1000 mandatów, bo akurat
    tylu klientów wypożyczających auta miało kaprys pojechać +xx km/h obok
    FR?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski