  • 1. Data: 2013-01-16 10:33:09
    Temat: PAJERO 3.5l VS 3.8l
    Od: spaceman <s...@i...ccc>

    Witam,

    Zastanawiam sie nad kupnem Mitsubish Pajero 7seater, w topowej konfiguracji
    i teraz mam zagwozdzke ktora wersje wziac, czy 3.5l czy 3.8l. Nie
    chodzi o wzgledy ekonomiczne ale praktyczne (roznica w cenie to kilka
    tysiecy pln). Czytalem, ze 3.5l lepiej sie zbiera na poczatku ale ma
    dziure miedzy 50-100km/h i strasznie wolno przyspiesza, natomiast 3.8l
    jest wolniejszy na starcie, ale lepiej dociaga do 100.
    Czy ktos z Was jezdzil tymi dwoma wersjami? Chodzi o wersje benzynowa,
    z automatyczna skrzynia biegow (3.5l ma tylko 4 biegi, 3.8l ma 5).

    Ewentualnie co byscie polecili w tej samej grupie oprocz Pajero. Od
    razu zaznaczam,
    ze nie mieszkam w Polsce. Z ciekawosci sprawdzilem ile takie auto
    kosztuje w Polsce i sie mocno zdziwilem. Dwukrotna roznica w cenie w
    stosunku do tego gdzie jestem.

    Pozdrawiam
    spaceman

  • 2. Data: 2013-01-16 11:07:48
    Temat: Re: PAJERO 3.5l VS 3.8l
    Od: "Zebind" <P...@w...pl>

> [...]
    > w Polsce i sie mocno zdziwilem. Dwukrotna roznica w cenie w stosunku do

    Poza Pajero godna uwagi jest Toyota Land Cruiser.
    Gdzie jestes - Usa, Kanada?
    Po co Ci super przyspieszenie na starcie skoro najczesciej dobre
    przyspieszenie wazne jest (wyprzedzanie) wlasnie w granicach 50-100 km/ h.

  • 3. Data: 2013-01-16 11:14:43
    Od: spaceman <s...@i...ccc>

    On 2013-01-16 10:07:48 +0000, Zebind said:

> [...]
    > Po co Ci super przyspieszenie na starcie skoro najczesciej dobre
    > przyspieszenie wazne jest (wyprzedzanie) wlasnie w granicach 50-100 km/

    Land Cruiser jest za drogi w wersji, która by mnie interesowała.
    Tego Pajero w najbardziej topowej wersji prosto z salonu mam za 100k PLN.
    Co do przyspieszenia to w sumie racja. Pytam o to, bo to bardzo wazne,
    biorac pod uwage, ze wiekszosc drug tutaj ma po 5-10 pasow w jedna
    strone i wysokie limity predkosci...

    Mieszkam w Dubaju.

    Pozdrawiam
    spaceman