  • 31. Data: 2013-01-17 09:52:59
    Temat: Re: Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jan 2013 00:55:12 +0100 osobnik zwany megrims
    napisał:

    > komornik jak dostaje tytuł wykonawczy to już nie jest SM. A dla 150 pln
    > nie chciało mi się nic robić. Prawników wołać. IMO bez sensu.

    i właśnie dlatego SM cały czas to robi. Znajduje owieczki co zapłacą dla
    swietego spokoju.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-01-17 09:59:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 08:10:07 +0100, Marcin N

    > Następne - to, co było w filmie "Ja, robot": "moja logika jest
    > niepodważalna" stwierdził komputer sterujący wszystkim i kazał zamknąć
    > ludzi w domach dla poprawienia statystyk.

    Tak. Widać, że zdecydowanie za dużo filmów oglądasz.
    Dla odmiany obejrzyj sobie, ze zrozumieniem, k-pax.
    Albo, jeszcez lepiej, ksiażkę przeczytaj.
    Też ciekawe s-f.

    --
    Pozdor Myjk

  • 33. Data: 2013-01-17 10:41:13
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-17 01:44, k...@g...com pisze:
    > A jak by taki system karania jak chcą zrobić działał wcześniej
    Znaczy co? zestaw aut i helikopterów ITD by go zasypał mandatami za
    prędkość?

    > to może by już nie miał prawa jazdy i może by nie nie pojechał.
    Jakby nie miał prawa jazdy, to by pojechał po pijaku bez tego prawa jazdy.
    Jakby nie miał samochodu, to by pojechali samochodem równie pijanego
    kolegi.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 34. Data: 2013-01-17 10:44:09
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-17 00:55, megrims pisze:

    > komornik jak dostaje tytuł wykonawczy to już nie jest SM.
    > A dla 150 pln nie chciało mi się nic robić. Prawników
    > wołać. IMO bez sensu.

    ja też znam wielu którzy kradzieży radia z auta nie zgłoszą, bo nie ma
    sensu, a mnie co rok trafia jak słyszę statystyki jak to się w kraju
    poprawiło bo kolejny nie zgłosił kradzieży, bo żeby to zrobić trzeba
    czekać 2 godziny i jesteś traktowany jak wrzód na dupie psujący
    statystyki...
    Podobnie z tymi mandatami, dla zasady nie zapłaciłbym.

    Lukasz

  • 35. Data: 2013-01-17 10:53:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-17 08:13:56 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Jedna ofiara śmiertelna to ok 2 mln zł(...)
    > A liczyliście kiedyś, ile osób umiera w Polsce średnio dziennie?
    > Niecałe 1500.

    Zakazać umierania, zaoszczędzimy jeszcze więcej...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 36. Data: 2013-01-17 11:31:38
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Tylko co następne?
    > 500zł za brak szalika na szyi i czapki na głowie od jesieni do wiosny?

    Nie. Karanie za przewinienie całej rodziny kierowcy. A przynajmniej
    najbliższych.
    Niech się rodzina dowie, z jakim potencjalnym mordercą siedzą przy
    wigilijnym stole bo przekroczył prędkość
    ma autostradzie o całe 20 km/h:)

    ____
    grzech
    626

  • 37. Data: 2013-01-17 11:40:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-17 09:59, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Tak. Widać, że zdecydowanie za dużo filmów oglądasz.
    > Dla odmiany obejrzyj sobie, ze zrozumieniem, k-pax.
    > Albo, jeszcez lepiej, ksiażkę przeczytaj.

    A Ty co? Problemy gastryczne jakieś masz? Wyżyj się na żonie.

    --
    MN

  • 38. Data: 2013-01-17 11:45:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2013, masti wrote:

    > Dnia pięknego Wed, 16 Jan 2013 23:27:32 +0100 osobnik zwany megrims
    > napisał:

    [...]
> [...]
    [...]
    > zarząd spółki odpowiada za wiele rzeczy własnym majatkiem lub karnie ale
    > nie za mandaty.

    Za własne mandaty jak najbardziej.
    Konkretnie mam na myśli "za niewskazanie" (przykładowo).
    To zarząd jest posiadaczem samoistnym majątku firmy.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2013-01-17 11:50:29
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 02:31:38 -0800 (PST), grzech napisał(a):

    > Nie. Karanie za przewinienie całej rodziny kierowcy. A przynajmniej
    > najbliższych.
    W Japonii (kraj mocno policyjny) jest tak, że jak kierowca po pijaku coś
    nabroi, to karany jest on i osoba, która alkohol mu podała. Nie ma
    wyjątków. Może być ukarany barman w lokalu jak i członek rodziny (np.
    ojciec) i jest to dla nich normalne. Tak normalne, że nie potrafią pojąć,
    że można skłamać i zmyślić inną osobę.

    Kwestia duższego wychowania w odpowiedniej atmosferze i otoczeniu.

    --
    Franc

  • 40. Data: 2013-01-17 12:15:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 11:40:07 +0100, Marcin N

    > A Ty co? Problemy gastryczne jakieś masz? Wyżyj się na żonie.

    Odezwał się ten, co zasrywa od paru dni grupę swoimi jedynie słusznymi
    "przemyśleniami".

    --
    Pozdor Myjk