  • 1. Data: 2010-12-29 20:10:32
    Temat: 'Malzenska' faktura za internet mobilny?
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W roku 2011 od PITu bedzie mozna sobie odliczyc wydatki na internet
    mobilny. Limit zostaje 760 PLN/rok. Ale jezeli faktura jest wystawiona
    na obydwoje malzonkow to obydwoje moga go sobie odliczyc wiec limit
    wynosi 1520 PLN/rok. Czy ktorys z operatorow wystawia fakture dla
    obydwoje malzonkow?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-12-29 20:25:45
    Temat: Re: 'Malzenska' faktura za internet mobilny?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 21:10, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > W roku 2011 od PITu bedzie mozna sobie odliczyc wydatki na internet
    > mobilny. Limit zostaje 760 PLN/rok. Ale jezeli faktura jest wystawiona

    A wcześniej nie można było? Były chyba różne interpretacje, ale również
    te na korzyść podatnika.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-29 20:36:16
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    W dniu 2010-12-29 21:25, Liwiusz pisze:

    > A wcześniej nie można było? Były chyba różne interpretacje, ale również
    > te na korzyść podatnika.

    Mozna bylo jak potrafiles udowodnic, ze korzystales tylko w miejscu
    stalego zamieszkania. Ale byc moze jakis US mial bardziej liberalne zdanie.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2010-12-29 21:45:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message

    > Mozna bylo jak potrafiles udowodnic, ze korzystales tylko w miejscu
    > stalego zamieszkania. Ale byc moze jakis US mial bardziej liberalne
    > zdanie.

    A co to za przepis jest? Zaciekawiłeś mnie...
    Czym mogła by być podyktowana taka ulga podatkowa?

  • 5. Data: 2010-12-29 22:03:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 22:45, Pszemol pisze:
    > "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message

    > A co to za przepis jest? Zaciekawiłeś mnie...
    > Czym mogła by być podyktowana taka ulga podatkowa?

    Podkręć jasność pytań ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-12-29 22:10:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru>

> [...]
    > mobilny. Limit zostaje 760 PLN/rok. Ale jezeli faktura jest wystawiona na
    > obydwoje malzonkow to obydwoje moga go sobie odliczyc wiec limit wynosi

    Ale takie koszty trzeba mieć. Internet za 50zł nie generuje nawet 760

  • 7. Data: 2010-12-29 22:12:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A co to za przepis jest? Zaciekawiłeś mnie...
    > Czym mogła by być podyktowana taka ulga podatkowa?

    Pewnie posłowie dzieciom neostrady sprawiali a teraz przerzucili się na
    komórki :-)

  • 8. Data: 2010-12-29 22:14:04
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 11:10 PM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru>

    > Ale takie koszty trzeba mieć. Internet za 50zł nie generuje nawet 760

    Myślę że większość użytkowników telefonow GSM ma opanowane mnożenie i
    dzielenie przez dwanaście. Niekoniecznie w pamięci...

    M.

  • 9. Data: 2010-12-30 06:47:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Myślę że większość użytkowników telefonow GSM ma opanowane mnożenie i
    > dzielenie przez dwanaście. Niekoniecznie w pamięci...

    No ale nie dla wszystkich oczywista jest konieczność poniesienia kosztu
    odpowiadającego sumarycznej uldze obu małżonków.

  • 10. Data: 2010-12-30 10:14:27
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/30/2010 07:47 AM, niusy.pl wrote:

> [...]
    >
    > No ale nie dla wszystkich oczywista jest konieczność poniesienia kosztu
    > odpowiadającego sumarycznej uldze obu małżonków.

    Nic się nie zmieniło, do odliczenia wydatków trzeba wydatki ponieść...

    M.