  • 1. Data: 2010-12-29 12:17:18
    Temat: Nokia C6 czy Xperia X10 mini pro
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Jak w temacie, stoję przed wyborem w zwiazku z przedłużeniem umowy i
    zastanawiam się który będzie lepszy. SE malutki jest, nie wiem czy nie
    za malutki, wydaje sie kobiecy nie urażając nikogo, Nokia z kolei dość
    duża, ale czy coś warta ??? może jakieś inne propozycje ??
    Zależy mi na QWERTYa nic innego w Erze za 75 zl nie ma.

  • 2. Data: 2010-12-29 15:33:41
    Temat: Re: Nokia C6 czy Xperia X10 mini pro
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 13:17, MS pisze:
    > Witam

    SE malutki jest, nie wiem czy
    > nie za malutki, wydaje sie kobiecy nie uraĹźajÄ?c nikogo, Nokia z kolei
    > doĹ?Ä? duĹźa, ale czy coĹ? warta ??? moĹźe jakieĹ? inne propozycje ??
    > ZaleĹźy mi na QWERTYa nic innego w Erze za 75 zl nie ma.

    SE trzeba ładować raz dziennie przy normalnym użytkowaniu. Przy bardziej
    intensywnym trzeba zainwestować w dodatkową baterię i ładowarkę.

  • 3. Data: 2010-12-29 17:05:29
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    C6 nieuzywana z wylaczonym BT i wifi wytrzymyje 7 dni :), uzywana 3-4 na
    jednym ladowaniu

  • 4. Data: 2010-12-29 18:04:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-29 16:33, jalboss pisze:

    > SE malutki jest, nie wiem czy
    >
    > SE trzeba ładować raz dziennie przy normalnym użytkowaniu. Przy bardziej
    > intensywnym trzeba zainwestować w dodatkową baterię i ładowarkę.

    Bzdura.... C6 trzeba ladowac co 4h... przy uzywaniu "normalnym".
    A teraz idz i przeczytaj tych co mieli X10mini w rekach i co pisza o baterii

  • 5. Data: 2010-12-29 18:06:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-29 18:05, lumarcin pisze:
    > C6 nieuzywana z wylaczonym BT i wifi wytrzymyje 7 dni :), uzywana 3-4 na
    > jednym ladowaniu

    Uzywana chyba na parapecie :) pod BTSem.
    Znam osobe co rano odlacza z ladowarki a wieczorem idzie na oparach.
    Takie przekrzykiwanie nie ma sensu.

    X10mini z wylaczona transmisja danych trzyma 4 dni a uzywanie
    ograniczymy do rozmow i smsow

  • 6. Data: 2010-12-30 15:43:24
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Uzywana chyba na parapecie :) pod BTSem.

    to prawda tylko kilkanasice rozmow dziennie nie dluzszych niz powiedzmy
    minuta ;) do szybkiego kontaktu z klientem ;) oczywisciue wifi i BT
    wylaczony ;) bo inaczej to marnie ;)