  • 11. Data: 2010-12-30 11:19:32
    Temat: Re: 'Malzenska' faktura za internet mobilny?
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-30 11:14, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Nic się nie zmieniło, do odliczenia wydatków trzeba wydatki ponieść...

    O rany, kolega niusy.pl dziwi się temu, że Marcin zamiast korzystać z
    internetu w normalnej cenie postanowił szastać kwotą 1500zł rocznie na
    ten cel. Dla mnie to też dziwne gdyż za pakiet 2GB płacę 30zł * 12 =
    zaledwie 360zł. 2GB miesięcznie wydaje się być wystarczającą ilością o
    ile ktoś nie realizuje serwera w technologii bezprzewodowej :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2010-12-30 13:32:37
    Od: Marx <M...@n...com>

    A ja jestem ciekaw jak wygląda sprawa z prepaid? W końcu tam faktur
    zazwyczaj brak.
    I w jaki sposób oddzielić kwotę wydaną na internet od kwoty która poszła
    na rozmowy i inne usługi? (nawet jak ktoś ma abo z pakietem i dostanie
    fakturę, to nie ma tam podziału ile kosztuje "internet")
    Marx

  • 13. Data: 2010-12-30 14:10:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-30 14:32, Marx pisze:
    > A ja jestem ciekaw jak wygląda sprawa z prepaid?

    Nijak, nie rozliczy się. Tak samo, jak ktoś ma szczęście otrzymywać
    fakturę za telewizję, internet i telefon od pewnego operatora - w jednej
    pozycji "uslugi jakieśtam".

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-12-30 17:52:12
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-12-29 23:10, niusy.pl pisze:

    > Ale takie koszty trzeba mieć. Internet za 50zł nie generuje nawet 760

    Ale 1520 / 12 =~ 126 PLN/m-c. Przy takim abonamencie mozna 'dostac'
    laptopa czy tablet po nizszej cenie. Nie dosc ze na raty, to jeszcze 18%
    (albo 32% jak ktos wiecej zarabia) dostaje od innych podatnikow...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2010-12-30 20:08:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-30 18:52, Marcin pisze:
> [...]
    > laptopa czy tablet po nizszej cenie. Nie dosc ze na raty, to jeszcze 18%
    > (albo 32% jak ktos wiecej zarabia) dostaje od innych podatnikow...

    Nic nie dostaje, po prostu mniej go rąbią.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-12-31 01:07:06
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Marek <b...@e...com> dared to write:

> [...]
    > zaledwie 360zł. 2GB miesięcznie wydaje się być wystarczającą ilością o
    > ile ktoś nie realizuje serwera w technologii bezprzewodowej :-D

    Hmmm, właśnie za granicą mam wykupiony pakiet 2GB (tutaj w kosmicznej cenie 20$, ale
    to u mnie wyjątkowe, awaryjne rozwiązanie) - biega na nim domowy LAN, łącznie z
    telefonem VoIP... Nie spodziewam się, żeby starczyło na dłużej niż tydzień.

    k.

  • 17. Data: 2010-12-31 13:03:52
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/31/2010 02:07 AM, kashmiri wrote:
> [...]
    telefonem VoIP... Nie spodziewam się, żeby starczyło na dłużej niż tydzień.

    Zaiste kosmicznej. 2GB w Polsce tańsze (a i na dłużej starczają w
    telefonie bo rzadko kto przypina dom przez komórkę...)

    M.