  • 1. Data: 2010-12-29 18:14:15
    Temat: Internet w Play
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Zakupiłem sobie starter playa z myślą korzystania z internetu w HTC Touch
    HD. Włączyłem Play Fresh Darmowy Internet. Na stronie play24 włączyłem
    pakiet 100 MB play online. Potem zablokowałem transfer danych poza strefą
    taniego Internetu. Na koncie miałem wtedy 30 zł. W tym czasie telefon sam
    pewnie sobie ściągał jakieś dane przez neta i zjadło te 30 zł. Zostały
    jakieś grosze. W play24 mam nadal niewykorzystane te 100 MB. Teraz nie łączy
    mnie z netem wcale z tego startera. Dlaczego zeżarło kasę, a nie korzystało
    z pakietu danych? Mam zasieg 3G playa. Zresztą nawet gdybym nie miał, to mam
    wyłączony transfer poza strefa taniego netu z playa. Co jest do cholery?
    Chyba wrócę do internetu z heyah. Tam 30 zl to ja miałem na 3 miesiące.a tu
    zleciało mi w tydzień.

    Jingiel

  • 2. Data: 2010-12-29 18:40:07
    Temat: Re: Internet w Play
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    29.12.2010 19:14 Jingiel <x...@x...xxx> w wiadomości
    <news:ifftpo$4po$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    W Play24 widoczne są wszystkie transmisje danych wraz z kosztami - to
    chyba pomoże Ci bardziej w rozwikłaniu zagadki niż wróżby grupowiczów.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-12-29 19:52:32
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >W Play24 widoczne są wszystkie transmisje danych wraz z kosztami - to
    >chyba pomoże Ci bardziej w rozwikłaniu zagadki niż wróżby grupowiczów.

    Przeglądnąłem i na bilingu zużyte 4 zł, a doładowania 30 zł zostało 70 gr.
    Dobra, jakos to przeżyję. pakiet 100 MB nie został tknięty, a nadal mnie nie
    łączy. Czy muszę miec na koncie jakaś kwotę? Teraz mam 78 gr. Po doładowaniu
    mnie łączyło bez problemu.

    Jingiel

  • 4. Data: 2010-12-29 20:23:40
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    29.12.2010 20:52 Jingiel <x...@x...xxx> w wiadomości
    <news:ifg3i4$nts$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > łączy. Czy muszę miec na koncie jakaś kwotę? Teraz mam 78 gr. Po doładowaniu

    Zgłoś reklamację. Niech wytłumaczą dlaczego kasa zniknęła z konta.

  • 5. Data: 2010-12-29 22:47:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jingiel pisze tak:

    > pakiet 100 MB nie został tknięty, a nadal mnie nie
    > łączy.

    Strzelam że łączyłeś się przez niewłaściwe połączenie.
    Usuń wszystkie oprócz zalecanego przez Play

    config APN poszukaj sobie na ich stronie.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2010-12-30 04:57:15
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Strzelam że łączyłeś się przez niewłaściwe połączenie.
    >Usuń wszystkie oprócz zalecanego przez Play

    >config APN poszukaj sobie na ich stronie.

    HTC po włożeniu karty operatora sam mi konfiguruje połączenie. Zresztą inne
    połączenia mam zablokowane w ustawieniach play24. W bilingu transfer danych
    nie zjadł mi tych złotówek. Zresztą rozmowy i smsy też. Dobra coś zjadło
    kasę, teraz już nie ma to dla mnie znaczenia. Chodzi o fakt, że mnie nie
    łączy z netem chociaż mam wykupiony pakiet 100 MB w całości nietknięty, do
    wczoraj na koncie miałem 70 gr. Wieczorem doładowałem za 5 zł i internet
    działa, kasy nie ubywa, czyli leci z tego pakietu. Teraz jest ok, ale do
    cholery dlaczego nie łączyło jak miałem 70 gr. To moje pierwsze
    doświadczenia z tym operatorem, dlatego gdy jestem w trasie chciałbym się
    dowiedzieć czego mogę się spodziewać

    Jingiel

  • 7. Data: 2010-12-30 10:25:35
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Ponizewaz tez popelnilem ten blad wiec napisze Ci gdzie go
    popelniles...a mianowicie bledem bylo wlaczenie Pakietu Darmowy
    Internet....To dziadowstwo dziala tak, ze dziala w ramach kasy za jaka
    doladowales a dopiero pozniej schodzi pakiet..ale jak sie skonczy kasa
    to juz stop...i koniec internetu mimo, ze zostal nieruszony
    pakiet....Olej to i przejdz na zwykle Play Fresh bez opcji Darmowy
    Internet po doladowaniu....I wtedy wykup pakiet...Po przejsciu bowiem
    zresetuje Ci wszystkie pakiety na zero....

    Ja mam Samsung Galaxy i9000 i miesiecznie bez problemu mieszcze sie w
    pakiecie 500mb za 15zl....Czasami mi jeszcze zostaje z 100 mb okolo i
    wtedy aby sobie oszczedzic dokupuje pakiet 100mb bo pakiety sie sumuja
    (tylko nie te same) a pozniej znowu 500mb....

  • 8. Data: 2010-12-30 11:10:38
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-29 19:14, Jingiel pisze:
    > Co jest do cholery? Chyba wrócę do internetu z
    > heyah. Tam 30 zl to ja miałem na 3 miesiące.a tu zleciało mi w tydzień.

    Dlaczego piszesz na grupę z takim problemem? Oczekujesz, że zadzwonimy
    za Ciebie pod *500 aby dowiedzieć się co jest źle skonfigurowane albo
    rozliczane?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2010-12-30 14:34:17
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

> [...]
    >dziala tak, ze dziala w ramach kasy za jaka doladowales a dopiero pozniej

    I to jest sensowna odpowiedz. Dziękuję za pomoc.

    Jingiel

  • 10. Data: 2010-12-30 14:36:01
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Dlaczego piszesz na grupę z takim problemem? Oczekujesz, że zadzwonimy za
    >Ciebie pod *500 aby dowiedzieć się co jest źle skonfigurowane albo
    >rozliczane?

    a może dzwoniłem już? Po prostu pod *500 chyba pracują jakieś małolaty zaraz
    po podstawówce.

    Jingiel