    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Mały wodoodporny przycisk
    Date: Mon, 19 Aug 2013 11:08:00 +0000 (UTC)

    Szukam i nie mogę znaleźć... potrzebuję monostabilnego przycisku (SPST), żeby
    założyć go na motocyklu, czyli klasa przynajmniej IP56. Znalazłem jakieś na
    Allegro, ale wymagają wiercenia. Może macie jakieś patenty na uwodoodpornienie
    normalnych switchy, jakieś gumki albo coś takiego?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/