  • 1. Data: 2013-08-19 13:08:00
    Temat: Mały wodoodporny przycisk
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Szukam i nie mogę znaleźć... potrzebuję monostabilnego przycisku (SPST), żeby
    założyć go na motocyklu, czyli klasa przynajmniej IP56. Znalazłem jakieś na
    Allegro, ale wymagają wiercenia. Może macie jakieś patenty na uwodoodpornienie
    normalnych switchy, jakieś gumki albo coś takiego?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2013-08-21 18:22:20
    Temat: Re: Mały wodoodporny przycisk
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-08-19 13:08, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > Allegro, ale wymagają wiercenia. Może macie jakieś patenty na uwodoodpornienie
    > normalnych switchy, jakieś gumki albo coś takiego?

    Jak rozumiem, wszelakie takie:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1001
    5
    odpadają, bo wymagają wiercenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2013-08-22 09:01:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Dykus <d...@s...wp.pl> wrote:

    > Jak rozumiem, wszelakie takie:
    > http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1001
    5
    > odpadają, bo wymagają wiercenia?

    Jak nie znajdę nic innego to trzeba będzie użyć tego i jakiejś małej
    obudowy, w której zrobię dziurę i go wsadzę. To nie ma być dla mnie,
    tylko do urządzenia, które planuję sprzedawać w większej ilości, nie
    chciałbym żeby cena przycisku wynosiła 1/3 ceny urządzenia :)