  • 11. Data: 2012-09-12 12:09:12
    Temat: Re: Malowanie ze szparunkiem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-12 11:09, maverik pisze:

    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tych którym malowałem to już tu jakiś czas nie widziałem,
    >
    > p.s. mazde wrzucilem na strone, bo ktos tu czekal, ale linka nie podam
    > bo mnie znowu ktos zje ;-)

    tablice RUS. I wszystko jasne w kwiestii gustu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-09-12 12:22:41
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > tablice RUS. I wszystko jasne w kwiestii gustu.

    jesteś pierwszym któremu się nie podoba ;-)

  • 13. Data: 2012-09-12 12:24:35
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > tablice RUS. I wszystko jasne w kwiestii gustu.
    No właśnie, jest to doskonały przykład jak fajnym malowaniem można
    całkowicie zepsuć auto :)

    Malowanie super, auto wygląda beznadziejnie.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 14. Data: 2012-09-12 12:34:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-12 12:22, maverik pisze:

    > jesteś pierwszym któremu się nie podoba ;-)

    zgadzam sie z kolega ktory napisal ze wykonanie zajebiste ale pomysl z d...

  • 15. Data: 2012-09-12 12:40:40
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > zgadzam sie z kolega ktory napisal ze wykonanie zajebiste ale pomysl z
    > d...

    pomysł mój od a do z, auto z wyglądu skojarzyło mi się z mad maxem,
    chciałem dodać czarne felgi itd, pomysł apokalipsy, wzory widoczne jedynie w
    słońcu.. oj precle objęły władzę nad Twoim umysłem ;-)

  • 16. Data: 2012-09-12 13:07:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-12 12:40, maverik pisze:

    > pomysł mój od a do z, auto z wyglądu skojarzyło mi się z mad maxem,
    > chciałem dodać czarne felgi itd, pomysł apokalipsy, wzory widoczne
    > jedynie w słońcu.. oj precle objęły władzę nad Twoim umysłem ;-)

    Mi sie prostu nie podoba i juz. Pewnie na zywo lepiej, na zdjeciach
    wyglada jednak jak niebieskie paciaki na czarnym tle.

    Dla odmiany - Street Glide podoba mi sie bardzo, tak samo jak Fatbob z
    pinstrippingiem i motywami w stylu tiki.

  • 17. Data: 2012-09-12 13:16:46
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    >W dniu 2012-09-12 12:40, maverik pisze:

    > Mi sie prostu nie podoba i juz. Pewnie na zywo lepiej, na zdjeciach
    > wyglada jednak jak niebieskie paciaki na czarnym tle.

    niestety, ja te detale malowałem miesiąc.. i na co mi to jak i tak nie widać
    ;-)

  • 18. Data: 2012-09-17 11:30:09
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-09-12 12:40, maverik pisze:

    > Dla odmiany - Street Glide podoba mi sie bardzo, tak samo jak Fatbob z
    > pinstrippingiem i motywami w stylu tiki.

    to też Ci podejdzie, tylko te zdjęcia.. nie mogę się doprosić, ma to wysłać
    do spa żeby to ogarnęli z tej trawy i zrobić sesję
    http://allegro.pl/harley-davidson-vr1-vrscdxa-night-
    rod-specjal-i2626109075.html

  • 19. Data: 2012-09-17 12:02:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-17 11:30, maverik pisze:

    > to też Ci podejdzie, tylko te zdjęcia.. nie mogę się doprosić, ma to
    > wysłać do spa żeby to ogarnęli z tej trawy i zrobić sesję
    > http://allegro.pl/harley-davidson-vr1-vrscdxa-night-
    rod-specjal-i2626109075.html

    eee. Znam dwa V-Rody w takim malowaniu czyli czarny mat + czarne
    blyszczace pasy. Tak se.

  • 20. Data: 2012-09-17 12:19:23
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > eee. Znam dwa V-Rody w takim malowaniu czyli czarny mat + czarne
    > blyszczace pasy. Tak se.

    no wiem, standard, ale motur podejdzie