  • 1. Data: 2012-09-10 21:00:17
    Temat: Malowanie ze szparunkiem
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Hejho!
    Podzielcie sie koledzy informacja, komu zlecic malowanie blotnika
    przedniego do Suzuki Volusia? Ma byc w dwoch kolorach przeciety
    szparunkiem, jak oryginal. Szukam speca a nie kowala, co to mu sie
    wydaje, ze moze da rade.
    Kapec

  • 2. Data: 2012-09-10 21:11:33
    Temat: Re: Malowanie ze szparunkiem
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    bb.googlegroups.com...
> [...]
    > przedniego do Suzuki Volusia? Ma byc w dwoch kolorach przeciety
    > szparunkiem, jak oryginal. Szukam speca a nie kowala, co to mu sie

    Zrobie Ci to za szparunek, szmalunek, szpachlunek, detke, smutne zmarcmy i
    pol banki. Ino se naostrze pedzel.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-09-10 21:24:49
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 10 Wrz, 21:11, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Zrobie Ci to za szparunek, szmalunek, szpachlunek, detke, smutne zmarcmy i
    > pol banki. Ino se naostrze pedzel.

    Cos mi sie zdaje ze nie umisz ;)

  • 4. Data: 2012-09-10 21:53:34
    Od: kapec <k...@o...pl>

    A i jeszcze zapytam, bo od czasu jak sprzedalem moja ostatnia emke,
    czyli jakies 15 lat temu, nie korzystalem z takich uslug. O
    chromowanie sie rozchodzi. Trzeba poprawic to, co zab czasu nadgryza,
    zdjac stary chrom, przygotowac, pomiedziowac, pochromowac. Jakies
    namiary na sprawdzone chromownie, ktore robia solidnie, terminowo i
    skory nie zdzieraja z biednego czlowieka?

  • 5. Data: 2012-09-10 22:02:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-10 21:53, kapec pisze:
> [...]
    > namiary na sprawdzone chromownie, ktore robia solidnie, terminowo i
    > skory nie zdzieraja z biednego czlowieka?

    Wiele jest firm ale ze bedzie tanio to nie licz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-09-11 12:40:11
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Pany, o mnie to juz nikt tu nie pamieta?

  • 7. Data: 2012-09-11 15:59:28
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-11 12:40, maverik pisze:
    > Pany, o mnie to juz nikt tu nie pamieta?
    Pamięta,ale przecież czytać umiesz:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-09-11 16:52:50
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pamięta,ale przecież czytać umiesz:-)

    no ale jak polecą to trochę lepiej ;-)

  • 9. Data: 2012-09-11 21:40:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-11 16:52, maverik pisze:

    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > no ale jak polecą to trochę lepiej ;-)

    No to lecimy..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-09-12 11:09:48
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > No to lecimy..

    tych którym malowałem to już tu jakiś czas nie widziałem,

    p.s. mazde wrzucilem na strone, bo ktos tu czekal, ale linka nie podam bo
    mnie znowu ktos zje ;-)