  • 1. Data: 2012-09-10 12:50:29
    Temat: [Sprzedam] Buella Ulyssesa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jak w temacie
    Stan ogolny bdb, przebieg cos kole 34 tys. km. rocznikowo 2005, modelowo
    2006. model europejski (licznik w kmh i europejska lampa)

    wydech Jardine RT-One alu, dosyc glosny ale mam gdzies db-killera
    filtr powietrza K&N
    deklarowana moc w tym zestawie to ok 110 KM ale nigdy tego nie mierzylem
    przy ok 30 kkm zalozony nowy pasek i tylna zebatka (stara byla
    przerysowana po glebie poprzedniego wlasciciela) oraz platynowe swiece HD.
    grzane manety oxford
    3 x kufry Hepco Becker Junior z 2 kompletami kluczykow
    tankbag oryginalny Buell
    wyzsza szyba
    nizsza kanapa od modelu 2008 + oryginalna
    opony ContiForce w stanie prawie nowym
    nowe klocki na przodzie (TRW SV)
    nowe simmerringi i olej w przodzie
    na wiosne dostal nowy akumulator
    2 kluczyki, OC, przeglad
    narzady pokladowe oryginalne + oryginalna torba na nie, pasujaca do
    schowka pod siedzeniem
    dokladam czarne podnozki kierowcy i ramke pod lampe (stara pekla od
    wibracji ale jest naprawiona), kabel do grzebania w komputerze i soft.
    Do tego kabelek - emulator silnika klapy wydechowej.
    z minusow - porysowany prawy set pasazera poza tym normalne slady
    uzytkowania.
    przed sprzedaza zaleje nowym olejem 20W50 gratis.

    motocykl absolutnie bezawaryjny.

    cena wywolawcza 20 tysi ale dopuszczam negocjacje cenowe.

    A najlepiej to oddam od reki oba motocykle czyli HD FXR + Buella za 40
    tysi. Bo czemu ? Bo chce kupic Electre ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 2. Data: 2012-09-10 23:43:05
    Temat: Re: [Sprzedam] Buella Ulyssesa
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Kuczu wrote:
    kle czyli HD FXR + Buella za 40
    > tysi. Bo czemu ? Bo chce kupic Electre ;)

    Japierdziu, trzymasz juz zeby w szklance, zeby takiego kredensa kupowac ??

    inż. Mamoń
    GSF1200S K1

  • 3. Data: 2012-09-11 08:34:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-10 23:43, in?. Mamo? pisze:
    > Kuczu wrote:
    > kle czyli HD FXR + Buella za 40
    >
    > Japierdziu, trzymasz juz zeby w szklance, zeby takiego kredensa kupowac ??

    Nie. Ale nadchodzi magiczna granica wiekowa od ktorej juz mozna posiadac
    amerykanskiego touringa.

  • 4. Data: 2012-09-11 09:46:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Bo chce kupic Electre ;)

    Carmen? Ile taka poleci?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2012-09-11 10:50:25
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Carmen? Ile taka poleci?

    Zalezy, jak na VHS to grosze jakies albo i za darmoche, na cede/dewede
    od kilku pln do kilku dych.

    pozdr
    newrom

    --