  • Data: 2014-06-27 19:40:52
    Temat: Magnetyczna antena cb i lakier
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sciągnąlem z dachu po 2 latach antenę magnetyczną CB. Kiepska była, ale
    dawała radę.

    Po zdjęciu z dachu:

    a) mam odcisnięty brzeg podstawy - taka "rysa" będąca prawie zamknietym
    kręgiem. przypuszczam że antena kiwała się na wietrze i odcisneła brzeg.

    b) lakier w miejscu gdzie stała jest wyraźniej matowy

    c) lakier który dotykał kabla jest "zdarty" do podkładu (w miejscu
    wejscia do środka).

    Zmienilem samochód i szkoda mi tak psuć lakier.

    Co mogę zrobić?

    1) podkładanie cienkiej gąbki powoduje że jest wilgoć, zapewne szybko
    zje lakier

    2) relingi mam ale "nowoczesne" czyli plastikowe wypustki o które nie ma
    jak złapać mocowania (Orlando). Poprzecznych belek nie mam.

    3) mocowanie na zacisk do blachy już widziałem od kolegi - zdją go razem
    z lakierem.

    Wpadłem na pomysł żeby do lakieru przykleić folię samoprzylepną i na nią
    dać antenę. Klej powinien zapewnić jako-taką wodoszczelność i mam
    nadzieje bardzo nie popsuć lakieru. Cos innego?