-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <s...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Magnesy neodymowe
Date: Mon, 13 Jun 2011 16:17:24 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <it59m4$2jm$1@inews.gazeta.pl>
References: <it5915$e23$1@usenet.news.interia.pl> <it59bg$1g3$1@inews.gazeta.pl>
<it59fk$1g3$2@inews.gazeta.pl> <it59kg$1hg$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1307978244 2678 194.80.173.254 (13 Jun 2011 15:17:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 15:17:24 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <it59kg$1hg$2@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375257
[ ukryj nagłówki ]On 13/06/2011 16:16, Olo wrote:
> W dniu 2011-06-13 17:13, kamil pisze:
>
>>> Założyłem komplet magnetyzerów do swojego Passata TDI rocznik '91.
>>> Efekty czuć dopiero po kilkuset przejechanych kilometrach (pewnie
>>> wszystkie rury muszą się namagnesować), ale z czasem silnik zaczął o
>>> wiele żwawiej wkręcać się na obroty, zniknął nieprzyjemny klekot i
>>> zaczął brać mniej oleju. Najważniejsze w sumie spalanie, spadło o jakieś
>>> 0.5l/100km w trasie i ponad litr w mieście (średnia na dystansie kilku
>>> tysięcy km).
>>
>> Jeszcze tylko dodam, żeby unikać ró!żnych lewych handlarzy, którzy
>> sprzedają nieopatentowane magnesy bez certyfikatów! Znajomy chciał tak
>> oszczędzić i żadnej różnicy nie poczuł z tymi słabymi, dlatego jak
>> kupować, to tylko od sprawdzonego Super Sprzedawcy!
>
> :D MOC
No mocy niestety nie przybyło, ale w sumie trzeba by na hamowni sprawdzić..
;)
--
Pozdrawiam,
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.11 17:35 Michał Gut
- 13.06.11 17:37 Rafał Grzelak
- 13.06.11 17:47 kamil
- 13.06.11 17:56 Alpin
- 13.06.11 18:04 =Marcos=
- 13.06.11 18:02 kamil
- 13.06.11 18:08 RoMan Mandziejewicz
- 13.06.11 18:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.06.11 18:07 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.06.11 18:13 kamil
- 13.06.11 18:15 Myjk
- 13.06.11 18:32 Tomasz Pyra
- 13.06.11 19:07 jerzy.n
- 13.06.11 19:12 jerzy.n
- 13.06.11 19:13 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=