  • 31. Data: 2014-07-14 00:52:43
    Temat: Re: Magnesik
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Jul 2014 00:34:46 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Posiadam takiego pasożyta rasy syjam nowego typu.
    > Otóż ta kreatura, za każdym razem jak wracam z pracy około 3 rano,
    > przylatuje w podskokach, z radosnym darciem mordy.

    Moje koty namiętnie mi demontują prototypy na płytkach stykowych
    (wyciągajac kabelki) a ostatnio psu z mordy wyciągnąłem zmemłany
    slot do micro sd, a miałem taki fajny, na przewodach, idealny do
    płytki stykowej.
    I nie narzekam.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2014-07-14 02:06:04
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 00:52:32 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > widocznie chciał sobie grać nowe firmware.

    > a czy ja narzekam ? Ja tylko piszę jak jest.
    >

    > Frustracja - (kot patrzy z pogardą, kot nie reaguje na polecenia)
    >
    > Strach - (kot siedzie na drapaku koło drzwi i kogo może tego złapie
    >
    > pazurami), ew. kot przyjdzie i ugryzie - bo mu się zwróciło uwagę, żeby
    >
    > nie drapać po laptopie (przypadek z dziś).
    >
    > Wyrzuty sumienia - (kot nie ma ulubionych kiełbasek i patrzy z wyrzutem)
    >
    > Wściekłość - (kot o 5 rano napierdala piłeczką pingpongową po panelach)
    >

    > to normalne uczucia sługi kota.

    Plastikowa solniczka jest lepsza od piłeczki bo sól trzeba posprzątać i rozpada się
    na dwie części. Jak zabawa jedną się znudzi albo wpadnie pod szafkę to jest druga
    część. Mamy trzy takie potwory w przecudnej urody futerkach. Jeden otwiera dużą
    szufladę, pakuje się do środka i zasuwa. Dzisiaj udało mi się zamienić dwie miseczki
    z jedzeniem. Rudy z niebieskiej nie je a biały z czerwonej. Siedziały przed pełnymi
    miskami i patrzyły na mnie jak na idiotę co kolorów nie rozróżnia. Jak zamieniłem to
    zjadły. Liczyłem kiedyś ile razy zdejmowałem rudego ze stołu. Tylko 24 razy i
    powiedziałem dość bo dalej nie chciało mi się go zdejmować, skurwiel wygrał.

  • 33. Data: 2014-07-14 02:33:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Zachariasz Dorożyński napisał:

    > Siedziały przed pełnymi miskami i patrzyły na mnie jak na idiotę

    No i niech mi ktoś powie, że koty, to się nie znają i nic nie rozumieją!

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 34. Data: 2014-07-15 15:30:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Słowo "darcie mordy" jest jak najbardziej na miejscu, ponieważ to nie
    > jest miauczenie. Ten typ tak ma. Wygląda bardzo ładnie, ale głosik tego
    > pasożyta przypomina... przypuszczam, że zarzynany szczur wydaje coś
    > podobnego. Taki skrzeczenie raczej.

    Mój kot ma astmę i miauczy z chrypką, po cichu. Polecam.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 35. Data: 2014-07-15 17:06:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mój kot ma astmę i miauczy z chrypką, po cichu. Polecam.

    no ale jak niby ?? Mój jest zdrowy do obrzydliwości.

  • 36. Data: 2014-07-16 09:25:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > no ale jak niby ?? Mój jest zdrowy do obrzydliwości.

    Rozchoruj go :)

  • 37. Data: 2014-07-16 17:36:47
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-07-14 00:34, sundayman pisze:

    > Niestety - z niewiadomych przyczyn, obudzona koleżanka nie jest
    > uradowana, ani szczęśliwa, ani w ogóle - miła !
    > I robi się afera !

    Zmień koleżankę małżonkę, na taką, która będzie się cieszyła z twojego
    powrotu.

  • 38. Data: 2014-07-16 18:34:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zmień koleżankę małżonkę, na taką, która będzie się cieszyła z twojego
    > powrotu.

    pomysł dobry, ale wątpię, żeby realny...
    Któryś z kolegów posiada taki model, który jest zadowolony, jak się
    wraca o 4 nad ranem ?

    Bo wątpię, czy taka seria była kiedykolwiek produkowana.

  • 39. Data: 2014-07-16 18:58:34
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-07-16 18:34, sundayman pisze:

    > pomysł dobry, ale wątpię, żeby realny...
    > Któryś z kolegów posiada taki model, który jest zadowolony, jak się
    > wraca o 4 nad ranem ?
    >
    > Bo wątpię, czy taka seria była kiedykolwiek produkowana.

    Chyba nie... Moja kiedyś w podobnej sytuacji miała do mnie pretensję, że
    zachowuję się za głośno i dlatego obudziłem kota.

  • 40. Data: 2014-07-16 21:14:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    > pomysł dobry, ale wątpię, żeby realny...
    > Któryś z kolegów posiada taki model, który jest zadowolony, jak się
    > wraca o 4 nad ranem ?
    >
    > Bo wątpię, czy taka seria była kiedykolwiek produkowana.

    Kurcze... tak se kombinuję... dałoby się zmodyfikować istniejący model,
    tylko nie wiem jaki jest koszt utrzymania aparatury do podtrzymania
    życia, respirator, dializa nie wiem co tam potrzeba.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html