  • 41. Data: 2014-07-16 22:43:13
    Temat: Re: Magnesik
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 14.07.2014 00:34, sundayman wrote:

    > Słowo "darcie mordy" jest jak najbardziej na miejscu, ponieważ to nie
    > jest miauczenie. Ten typ tak ma. Wygląda bardzo ładnie, ale głosik tego
    > pasożyta przypomina... przypuszczam, że zarzynany szczur wydaje coś
    > podobnego. Taki skrzeczenie raczej.

    Mój czarny diabeł jak ma "odbicia" to biega od kuchni do balkonu wydając
    dźwięki jak z piekła. I pomimo tego, że ma już 5 lat gania swój ogon
    kręcąc się w kółko jak małe psy.

    > Albo chociaż zdjąć tą siatkę na balkonie, którą założyłem,
    > żeby nie spadł na łeb z 9 piętra...

    Dwa dni się męczyłem z tą gównianą siatką, bo już raz poszła zaraza do
    sąsiada przez balkon.

    Jakub Rakus

  • 42. Data: 2014-07-16 23:19:00
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 lipca 2014 22:43:13 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:

> [...]
    >
    > kręcąc się w kółko jak małe psy.

    > Dwa dni się męczyłem z tą gównianą siatką, bo już raz poszła zaraza do

    Jeśli o siatkach to mam w oknach na delikatnych drewnianych ramkach taką siatkę co
    się przy tynkowaniu daje. Zrobiona jest z ocynkowanego drutu chyba 0,7mm i ma
    sześciokątne oczka. Praktycznie jej nie widać bo za mala powierzchnia żeby autofokus
    w oczach zadziałał. Autofokus w aparacie tez jej nie widzi. Za to doskonale widzą ją
    różne ćmy i muchy bo stanowi dla nich barierę nie do przebycia.

  • 43. Data: 2014-07-16 23:23:21
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 lipca 2014 18:34:13 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > pomysł dobry, ale wątpię, żeby realny...
    >
    > Któryś z kolegów posiada taki model, który jest zadowolony, jak się
    >
    > wraca o 4 nad ranem ?
    >

    > Bo wątpię, czy taka seria była kiedykolwiek produkowana.

    Ja mam taki model. Dwa dni po takim wypadzie nic nie mówi. Zawsze twierdziłem ze żona
    niemowa to skarb.

  • 44. Data: 2014-07-17 00:01:41
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-07-16 22:43, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > kręcąc się w kółko jak małe psy.

    > Dwa dni się męczyłem z tą gównianą siatką, bo już raz poszła zaraza do

    Już się pogubiłem. W tym wątku piszecie o nieułożonej żonie czy
    zwierzaku domowym?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 45. Data: 2014-07-17 00:05:13
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 00:01:41 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

    > Już się pogubiłem. W tym wątku piszecie o nieułożonej żonie czy
    >
    > zwierzaku domowym?
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam
    >
    > MD

    Oczywiście ze o kocie piszemy. Wszyscy dorośli faceci wiedzą że żona to najmniej
    atrakcyjny dodatek do pizdy.

  • 46. Data: 2014-07-17 00:36:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Już się pogubiłem. W tym wątku piszecie o nieułożonej żonie czy
    > zwierzaku domowym?

    W sumie to bardzo podobne tematy są

  • 47. Data: 2014-07-17 16:00:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Kurcze... tak se kombinuję... dałoby się zmodyfikować istniejący model,
    > tylko nie wiem jaki jest koszt utrzymania aparatury do podtrzymania
    > życia, respirator, dializa nie wiem co tam potrzeba.

    wszystko przez to, że nie ma slotu na kartę sd, żeby firmware podmienić...
    Znaczy nie - w sumie slot jest - tylko... jaka karta tam pasuje ?? :D

  • 48. Data: 2014-07-18 12:55:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    > wszystko przez to, że nie ma slotu na kartę sd, żeby firmware podmienić...
    > Znaczy nie - w sumie slot jest - tylko... jaka karta tam pasuje ?? :D

    Myślę że problem rozwiązałoby samo montowanie karty w slocie, tyle że
    odpowiednio często, jest taka ukryta funkcja sprawiająca że model staje
    się wtedy znacznie bardziej tolerancyjny, wzrasta dobroć czy cuś.. bo
    podmiana firmware'u.. niewykonalna raczej, pozostaje zastosowanie prawa
    łoma i respirator :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 49. Data: 2014-07-23 11:51:47
    Od: <k...@w...pl>

    > Już się pogubiłem. W tym wątku piszecie o nieułożonej żonie czy
    > zwierzaku domowym?

    Z charakteru chyba to samo. Dobrze że nie mam kota, bo bym pier... dostał :-D.

  • 50. Data: 2014-07-23 13:43:23
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-07-23 11:51, k...@w...pl pisze:

    > Z charakteru chyba to samo. Dobrze że nie mam kota, bo bym pier...
    > dostał :-D.
    Nie znasz się. Kot Ci nie odpyskuje. Kot Cię nie wyrzuci z łóżka. O
    której byś godzinie wrócił do domu, zawsze Cię powita radośnie. A jak w
    nocy wstaniesz by coś wyjąć z lodówki, możesz liczyć na jego aprobatę i
    pomoc.