  • 11. Data: 2010-10-30 16:53:31
    Temat: Re: MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iahfef$pj9$1@inews.gazeta.pl...

    > No tak. Powiat Grodzisk Mazowiecki :)

    No, bo ja Cie widziałem na wchodniej. To podjedz w wolnej chwili na Kępińską
    64.

  • 12. Data: 2010-10-30 16:56:08
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > ładną 251 z 1990r oryginalny lakier, silnik po remoncie w zasadzie wsiąść
    > i jechać. Cena również atrakcyjna bo 1500zł to chyba nie zbyt wiele jak za
    > motocykl w naprawdę bardzo dobrym stanie. Pytanie zasadnicze jest takie
    > czy w dzisiejszych czasach gdy na drogach sypią same japońskie motocykle
    > taka skromna MZ-tka to już nie jest obciach? Mi osobiście wystarczył by
    > taki sprzęt na początek jednak nie chciałbym być powodem docinek i żartów
    > związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile przyspiesza do 200km/h"
    > z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o tym wszystkim?

    Zjechałem tym Polskę, miałem 2, jedną na przerywaczu drugą na elektronicznym
    zapłonie (czy jak to tam się fachowo nazywa). Obie przez ponad 50 kkm nie
    zepsuły się ani razu.

  • 13. Data: 2010-10-30 19:24:17
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-30 18:53, maverik pisze:

    > Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No, bo ja Cie widziałem na wchodniej. To podjedz w wolnej chwili na
    > Kępińską 64.

    Jutro się ustawiamy z kumplem ze Słowiańskiej, gdzieś między 14 a 16. To
    podjadę.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 14. Data: 2010-10-30 19:48:44
    Od: pitti <p...@o...pl>

    Dnia 30-10-2010 o 13:06:28 power_bit <power_bit@_nospam_interia.pl>
    napisał(a):

    > Co myślicie o tym wszystkim?

    Bierz, jezdzij i sie ciesz. Nikt Cie nie obsmieje. A jesli to znaczy ze
    jest debilem wiec mozna go pierdolic.

    --
    pzdr
    pitti

  • 15. Data: 2010-10-30 20:27:06
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)
    W dniu 2010-10-30 15:42, power_bit pisze:
    > Tu nie chodzi o to czy ja się wstydzę czy też nie, bo generalnie mam to
    > w dupie.

    No i ok.

    > Pytanie bardziej jest skierowane w stronę czy MZ to nadal
    > przyzwoity motocykl czy już raczej odchodzi do lamusa...

    Chyba gdzies napisales, ze moto dopieszczone, lac i jechac. Do lamusa
    pojdzie, jak je postawisz na kolkach i nie bedziesz chcial na nie patrzec ;)

    > Oraz jak jest
    > spostrzegane przez innych kierowców motocykli.

    To w koncu masz to w dupie, czy nie masz, bo sie pogubilem chyba.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 16. Data: 2010-10-31 00:09:25
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-30 13:06, power_bit pisze:
> [...]
    > powodem docinek i żartów związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W
    > ile przyspiesza do 200km/h" z resztą sami wiecie o co chodzi. Co

    Kup. A sesję zdjęciową do swojej galerii na naszej-klasie zrób sobie na
    jakimś nowym japońcu znajomego. Może któryś ma R1 i udostępni za
    dotankowanie do pełna?

    --
    wo_Ohoo!

  • 17. Data: 2010-10-31 19:57:48
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Mozna wziac, tylko wez pod uwage ze przy tych sprzetach trzeba duzo
    dlubac, a nowe czesci sa glownie podlej jakosci i potrafia np nie
    trzymac wymiarow fabrycznych. Generalnie przez to do tych i tak
    niezbyt bezawaryjnych konstrukcji przy kazdej naprawie dochodza przez
    to kolejne slabe ogniwa. Serwisy motocyklowe dzis nie podejma sie
    naprawy takiego sprzetu, ale jesli dlubiesz sam, nie bedzie to
    problemem. Przerabialem to 3 lata temu z pewnym Simsonem. Duzo rzezby
    i ilosc czasu poswiecona na naprawy byla niemal rowna ilosci czasu w
    siodle. Fakt, ze za 1500 z pewnego zrodla to nic lepszego sie nie
    kupi. Na pocieche dodam, ze Felini na ETZ 250 dojechal w tym roku do
    Istambulu i z powrotem. Aha, jak chlopaki napisali - nikt nie bedzie
    cie obsmiewal poza buractwem, generalnie takie MZ dosc pozytywnie
    zwracaja na siebie uwage na miescie.

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 18. Data: 2010-11-01 09:05:42
    Temat: Re: MZ-ETZ 251 Dobry poczatek czy moze wstyd....?
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "LukeB" <g...@o...pl> wrote in message
    j.googlegroups.com...
> [...]
    > Istambulu i z powrotem. Aha, jak chlopaki napisali - nikt nie bedzie
    > cie obsmiewal poza buractwem, generalnie takie MZ dosc pozytywnie

    Poza tym, na dobra Etke musisz wydac 2000-2500 PLN, jak dolozysz 1000 to
    ustrzelisz cos uzywanego i serwisowanego z UK np. ER5. Prawde mówiac tez mam
    ochote na Etke, ale ja lubie takie bibeloty.

  • 19. Data: 2010-11-01 10:56:36
    Od: "Easy" <e...@m...org>

> [...]
    > związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile przyspiesza do 200km/h"
    > z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o tym wszystkim?

    mysle ze od zyczliwych kolegów pytajacych "kiedy wreszcie kupisz motocykl"
    sie nie opedzisz.
    ale sama jezdziłam zJawa 350 przez 8 lat i teraz czesto załuje ze ja
    sprzedałam...
    jezdzic na japonii umie kazdy głupi... a jezdzic dwusuwem i to w dalekie
    trasy to juz sztuka... kto mnie zna, wie o czym mowie.
    Olej kolegów i jezdzij tym, czym TY chcesz. naucz sie pokory na drodze,
    naucz sie odruchów na wlasnie takim sprzecie, który nie pozwala na zbytnie
    szalenstwa ale jednoczesnie jest prosty w obsłudze.
    Jak nauczysz sie na pamiec naprawiac Etke i bedziesz sobie z nia radził w
    trasie wtedy kup cos szybszego/mocniejszego/mniej narazonego na drwiny

    Easy

  • 20. Data: 2010-11-01 16:03:42
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Paź, 12:06, power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
> [...]
    > związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile przyspiesza do 200km/h"
    > z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o tym wszystkim?

    Ja "myślę" że obraziłeś emzete a za to klepisko w ryja się należy,
    chociaż toto niemieckie ale zawsze motór więc może lżejsze ale i tak w
    ryja ktoś za te plugawe pomyje powinni ci wybić przez 20dag soczystych
    śliwek...

    Słuchaj power bit, jak z angielskiego niczym nieskrępowana podstawowa
    silna jednostko logiczna
    Motór ma cieszyć. Cieszyć jazdą, dłubaniną przy nim.. jeśli uważasz
    że to obciach... no to goń się z kolegami komórkami przez wifi. Jeśli
    masz choć pół plemnika to ustawisz zapłon, wymienisz tłok, czy
    pobawisz się w inną mechanikę i jeśli nie da ci do uśmieszku na
    pyszczydle to za to kwotę kup sobie zestaw garów albo druty i zacznij
    szydełkować symetryczne stringi przód-tył niczym resoraki flippery
    góra-dół.