  • 21. Data: 2010-11-01 16:10:24
    Temat: Re: MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Easy napisał(a):

    > wtedy kup cos szybszego/mocniejszego/mniej narazonego na drwiny

    Chciałem zauważyć, że ani razu podczas moich jazd Teśką nie byłem
    obiektem drwin, wręcz przeciwnie, same sympatyczne odruchy i reakcje.
    Etka niestety bardziej pospolita, ale jak będzie w dobrym stanie
    utrzymana i sensownie wykorzystywana to nie będzie powodu do śmiechu.
    Tych motocykli jest już jednak coraz mniej, coraz trudniej o ładne
    sztuki i coraz bliżej im do youngtimerów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2010-11-01 16:13:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > pobawisz się w inną mechanikę i jeśli nie da ci do uśmieszku na
    > pyszczydle to za to kwotę kup sobie zestaw garów albo druty i zacznij
    > szydełkować symetryczne stringi przód-tył niczym resoraki flippery
    > góra-dół.

    Albo niech konia wali i spuszcza się do WIADRA :-)

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2010-11-01 16:30:51
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 1 Lis, 17:13, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:f5263884-278c-4e67-aabb-51333c9c45af@
    j18g2000yqd.googlegroups.com...

    > Albo niech konia wali i spuszcza się do WIADRA :-)

    Dermatofity w polu rażenia! Chować się, są na fali ekstazy
    intelektualnej!

  • 24. Data: 2010-11-02 22:56:55
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > Jak nauczysz sie na pamiec naprawiac Etke i bedziesz sobie z nia radził w
    > trasie wtedy (...)

    A tu pani Ania pjechała po bandzie......
    Nie nauczy się bo etka się nie psuje. Wiem, miałem kilka.
    Miałem też TS i ES i żadna nigdy......
    --
    Jackare

  • 25. Data: 2010-11-03 15:24:49
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>

    > A tu pani Ania pjechała po bandzie......
    > Nie nauczy się bo etka się nie psuje. Wiem, miałem kilka.

    no moze :) ale jakos nie wierze ze przez rok czy dwa nie zaglada sie do
    moto.. chocby z czystej ( tfu, brudnej ;)) przyjemnosci.

    Easy
    co w japonii tez grzebie, choc juz tylko odrobinke.

  • 26. Data: 2010-11-03 19:48:10
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > no moze :) ale jakos nie wierze ze przez rok czy dwa nie zaglada sie do
    > moto.. chocby z czystej ( tfu, brudnej ;)) przyjemnosci.

    sie zagląda :) Wyjąć akumulator na zimę, wymienić filtr powietrza, czasem
    żarówkę, sprawdzić naciąg szprych, łańcucha. Tyle. Niemieckie się nie
    psuje....:)