  • 1. Data: 2013-01-04 11:09:48
    Temat: MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Mam małą zagwozdkę.
    W ramach grawancji MSI wymieniło mi kartę graficzną na nową.
    Popsuta - GTX 660
    Dzisiaj przyszła nowa
    GTX 660 Ti

    Nie dawali znaku, że będzie wymiana na inną...
    ALE

    Cenowo wychodzi, że dali droższą (fajnie, nie musieli), tylko czy parametry
    użytkowe będą podobne. Tłukę gierki i tak naprawdę na tym mi zależy.

    Jakaś różnica w takotowaniach jest że 660 ma większe, znów inne źródła
    piszą, że 660 Ti to inna półka...

    Podpowie ktoś?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-01-04 11:17:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Franc nabazgrał(a):

> [...]
    > zależy.
    > Jakaś różnica w takotowaniach jest że 660 ma większe, znów inne źródła

    660 TI to wyższa półka więc się ciesz.

    Procesory strumieniowe

    GTX 660 - 960
    GTX 660 Ti - 1344

    Zegary nie mają tu nic do rzeczy.

  • 3. Data: 2013-01-04 11:17:56
    Od: v...@g...com

    > Jakaś różnica w takotowaniach jest że 660 ma większe,
    > znów inne źródła piszą, że 660 Ti to inna półka...

    No i? Bo oba powyzsze twierdzenia sienie wykluczaja przeciez...

    660 = zwykle 980 MHz
    660ti = zwykle 900 MHz

    ale

    660 = 24 ROP, 80 TMU, 960 SPU
    660ti = 24 ROP, 112 TMU, 1344 SPU

    ergo - 660ti bedzie (przynajmniej w testach) o pare % wydajniejsze

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 4. Data: 2013-01-04 11:19:52
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 11:17:06 +0100, Chris napisał(a):

    > 660 TI to wyższa półka więc się ciesz.
    >
    > Procesory strumieniowe
    >
    > GTX 660 - 960
    > GTX 660 Ti - 1344
    >
    > Zegary nie mają tu nic do rzeczy.

    Super. Dziękuję za odpowiedź. Jakby to był pręgierz, to bym powazelinował
    MSI.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2013-01-04 11:24:03
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-04 11:09, Franc pisze:
    > Popsuta - GTX 660
    > Dzisiaj przyszła nowa
    > GTX 660 Ti
    >
    > Nie dawali znaku, że będzie wymiana na inną...

    Co do wymiany już masz odpowiedź i powinieneś się cieszyć, ale tak z
    ciekawości - jak udało Ci się ją zajeździć? W grach o których pisałeś że
    sporo grasz? To stosunkowo nowa karta i zdziwiło mnie, że już padła.

    --
    /MB

  • 6. Data: 2013-01-04 11:44:09
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 11:24:03 +0100, Michal napisał(a):

    > Co do wymiany już masz odpowiedź i powinieneś się cieszyć, ale tak z
    > ciekawości - jak udało Ci się ją zajeździć? W grach o których pisałeś że
    > sporo grasz? To stosunkowo nowa karta i zdziwiło mnie, że już padła.

    Od nowości miała jakiś feler - artefakty.

    W WoT dawała małe artefakty przy max. ustawienia otoczenia, ale już przy
    Metro 2033 artefakty były wszędzie obecne - nawet w menu.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2013-01-04 12:45:15
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-04 11:44, Franc pisze:
    > Od nowości miała jakiś feler - artefakty.
    >
    > W WoT dawała małe artefakty przy max. ustawienia otoczenia, ale już przy
    > Metro 2033 artefakty były wszędzie obecne - nawet w menu.

    Czyli prawie DoA. Zdarza się.

    --
    /MB