    From: Franc <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji
    Date: Fri, 4 Jan 2013 11:09:48 +0100

    Mam małą zagwozdkę.
    W ramach grawancji MSI wymieniło mi kartę graficzną na nową.
    Popsuta - GTX 660
    Dzisiaj przyszła nowa
    GTX 660 Ti

    Nie dawali znaku, że będzie wymiana na inną...
    ALE

    Cenowo wychodzi, że dali droższą (fajnie, nie musieli), tylko czy parametry
    użytkowe będą podobne. Tłukę gierki i tak naprawdę na tym mi zależy.

    Jakaś różnica w takotowaniach jest że 660 ma większe, znów inne źródła
    piszą, że 660 Ti to inna półka...

    Podpowie ktoś?

    --
    Franc