  • 11. Data: 2014-11-16 21:52:04
    Temat: Re: MOSFET-y mocy do pracy liniowej?
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 11:30:47 UTC+1 użytkownik Mirosław Kwaśniak napisał:
    > Wygląda to na serię Sabre lub Super-Sabre Molexa.
    > http://www.molex.com/molex/products/family?key=sabre
    > http://www.molex.com/molex/products/family?key=super
    _sabre

    > Jeżeli pierwsza to MX-44441-2002 + 2*MX-43375-1001
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/#search=sabre&s_field=a
    ccuracy&s_order=DESC

    Dzięki, zamówię.

    A wracając do tematu - znalazłem MOSFET-y z wbudowanymi zabezpieczeniami VNP35N07-E:

    http://www.st.com/st-web-ui/static/active/en/resourc
    e/technical/document/datasheet/DM00067343.pdf

    SOA jawnie nie podają, ale powinien się chyba w porę wyłączyć jak mu będzie za gorąco
    -
    wspominają o możliwości pracy analogowej. Tylko skąd taka różnica Rthj-c dla TO220
    (3,12 K/W) a D2PAK (1 K/W) - a wydawałoby się, że to prawie taka sama obudowa.
    Wychodziłoby że trzeba wziąć D2PAK i lutować do solidnego miedzianego radiatora,
    a i tak pewnie lepiej 2 równolegle. Stara wersja bez -E (obsolete) ma 1 K/W w TO220:
    http://www.st.com/web/en/resource/technical/document
    /datasheet/CD00000045.pdf

    Hmm, a może by zrobić step-down i równolegle drugi MOSFET (np. taki zabezpieczony)
    działający jako LDO tylko dla małych spadków, zbyt małych dla step-down (do ok. 2V)?