  • 131. Data: 2009-07-13 06:12:15
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
    >Większość użytkowników makówek stosuje skuteczne adblockery a gemius jest
    >jednym z tych serwisów, które blokuje się już na początku. Popularność
    >Windows wynika z oczywistego zatem faktu...

    Ba, powiedzmy więcej - to jest spisek gemiusa!

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Bob, you have any grenades left? Throw me
    `b K...@e...eu.org d' one...

  • 132. Data: 2009-07-13 07:33:41
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "MK"
    >Audiofil to nie jest inny gatunek człowieka.

    Oj, często jest. Patrz np. podstawki pod kable, czy kable zasilające za
    pierdyliardy dolarów za metr.

    >Równie dobrze mógłbym
    >napisać "nie rozmawiamy o użytkownikach Maca, którzy czasami potrafią
    >być bardzo dziwnymi ludźmi".

    A to też bywa prawdziwe ;-)

    >Nie można też zapominać, że dla wielu ludzi w sprzęcie hi-fi (jak sama
    >nazwa wskazuje!) chodzi o wierność przekazu.

    1. Hi-Fi jako takie już dawno przestało być takim wielkim osiągnięciem.
    Aczkolwiek zakładam, że używasz tego w trochę innym znaczeniu niż
    oryginalne.
    2. "Wierność" jest mocno względna. Bo z czym ma to być "wierne"?
    Z brzmieniem tego, co na monitorach słyszy realizator? Bo "wierność"
    względem brzmienia instrumentu jest baaaaaardzo śliskim tematem.
    2a. Co rozumiesz przez "wierność" w przypadku instrumentów, które
    w ogóle nie mają żadnego własnego brzmienia w sensie akustycznym,
    a jedynie generują sygnał elektryczny? (syntezatory, gitary
    elektryczne...)
    2b. Jak do tego chcesz wpleść akustykę pomieszczenia (zarówno po stronie
    rejestracji dźwięku, jak i odtwarzania)
    3. Dwa słowa - efekt placebo. (oczywiście dalece nie zawsze, ale często
    występuje).

    >Ja problemu nie widzę. W powyższych cytatach widać, że sam próbujesz go
    >stworzyć przypisując mi jakieś dziwne zachowania (że niby wprowadzam w
    >błąd albo przeszkadza mi wydawanie przez kogoś pieniędzy...).
    >Mam wrażenie, że trochę dyskutujesz ze swoimi wyobrażeniami.

    A to akurat nie nowość. On tak ma.

    >Ale WSZYSCY wiedzą, że na czerwonym świetle samochód się musi zatrzymać.

    Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory.

    >I żaden policjant ani sąd nie weźmie pod uwagę jeśli ZDROWY człowiek,
    >będzie coś mówił o tym, że przejechał przez skrzyżowanie, bo światło
    >było akurat dla niego "subiektywnie zielone"... albo podwójna ciągła
    >była "subiektywnie przerywana".

    Co nie zmienia faktu, że to, jak ty odbierasz kolor czerwony wcale nie
    musi być tym samym jak ja go widzę. Może być np. tak, że to, jak ja
    widzę czerwony, to to samo, jak ty widzisz zielony. Co nie zmienia
    faktu, że obaj mamy spójne określenia, mimo że nie jesteśmy w stanie
    porównać naszych indywidualnych percepcj

    >Oczywiście, ze się przyda. Jak takim kiperom zrobisz żart i w "ślepym
    >teście" do jednej z butelek obok samych znakomitości wlejesz jakiegoś
    >podłego jabola za 2,50 to pewnie wszyscy się pokrzywią.

    "Pewnie". Dużą rolę gra nastawienie kiperów.
    Dodaj do tego smaki wyuczone.

    >MS stworzył monopol i tym samym barierę wejścia dla konkurencji dlatego
    >poniekąd tak to wygląda.

    Niestety, rynek oprogramowania jest specyficzny i łatwo dąży do
    monopolizacji.

    >A które to popularne składające firmy instalowały piracki system?

    Kwestia definicji popularności ;-)
    Lokalnie popularne małe sklepy tak robiły czasami.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Niech żyje oryginalny
    \ K...@e...eu.org / format!

  • 133. Data: 2009-07-13 11:25:33
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Jacek Kauch pisze:

    > Większość użytkowników makówek stosuje skuteczne adblockery a gemius jest
    > jednym z tych serwisów, które blokuje się już na początku. Popularność
    > Windows wynika z oczywistego zatem faktu...
    A skąd Ty wiesz co robi większość użytkowników makówek?

  • 134. Data: 2009-07-13 13:28:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    rs wrote:

    > jest po prostu tragiczne jak mozna inteligencje zamienic na slownik
    > ortograficzny. dyskutowac to ty na pewno nie potrafisz, ale moze za to
    > Spellcheck Worda byl by z ciebie dumny. twoj ostatni post pozbawiony
    > jest juz jakiejkolwiek mysli w temacie watku, wiec zdecydowanie szkoda
    > mi czasu na takie bloto umyslowe. <rs>

    Zainstaluj sobie ten "Spellcheck" bo walisz takie byki, ze oczy bola i
    jeszcze chcesz zrobic z tego cnote.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 135. Data: 2009-07-13 13:52:14
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jacek Kauch wrote:
> [...]
    > jest jednym z tych serwisów, które blokuje się już na początku.
    > Popularność Windows wynika z oczywistego zatem faktu...

    No panie, za to użytkownicy windows nie wiedza za nic na świecie co to są
    adblockery i statytystyki gemiusa zapełniają podwójnie w czynie
    społecznym...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 136. Data: 2009-07-13 13:53:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Smok Eustachy wrote:

    > A skąd Ty wiesz co robi większość użytkowników makówek?

    Pewnie w Polsce jest ich tylu ze daje rade spamietac ich numery telefonów
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 137. Data: 2009-07-13 14:10:33
    Od: MK <u...@h...com>

    Dnia 13.07.2009 rs <n...@n...spam.pl> napisał/a:

    > widocznie nieuwaznie czytasz ten watek, bo dostal ode mnie odpowiedz
    > 8 dni temu.

    Nie pisałem o odpowiedzi jako takiej tylko o rozsądnych argumentach.
    Albo faktycznie mi to umknęło albo nie napisałeś tam nic konkretnego.

    > wszystko u ciebie w porzadku? a o czym m.in. rozmawiamy przez ostatnie
    > pare dni?

    No właśnie - o czym? Bo mnie się jednak wydaje, że zalety Maca Pro to
    niezbyt znaczna część tego wątku.

    > np. pojawia sie ISA i jak masz jakis specyficzny kontroler zrobiony na
    > twoje prywatne zamowienie, to obecnie juz mozesz sobie go wsadzic w
    > buty. a szczegolnie dlugi jest zywot procesorow. <rs>

    To kupujesz płytę używaną. A model All-in-One wcale nie rozwiązuje tej
    kwestii tylko znacząco ją jeszcze pogłębia.

    --
    MK

  • 138. Data: 2009-07-13 14:28:11
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Jul 2009 15:28:18 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Zainstaluj sobie ten "Spellcheck" bo walisz takie byki, ze oczy bola i
    >jeszcze chcesz zrobic z tego cnote.

    owszem, robie bledy, wstyd mi za to i juz przeprosilem. nie mam
    zamiaru sie usprawiedliwiac, bo generalnie nie mam usprawiedliwienia,
    poza szybkoscia zycia, ktora zmusza mnie do takiego niechlujstwa.
    ty natomaist zastanow sie zanim cos napiszesz, bo oczy bola czytac i
    szkoda czasu, nie mowiac, ze twoj wtret jest zupelnie poza tematem
    grupy. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 139. Data: 2009-07-13 14:32:35
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Jul 2009 09:33:41 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >A to akurat nie nowość. On tak ma.

    niezwykle interesujace. co nie przeszkadza ci sie wciac, w te rozmowe
    i generalnie powtorzyc, to co juz wczesniej napisalem innymi slowami.
    <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 140. Data: 2009-07-13 14:53:11
    Od: MK <u...@h...com>

    Dnia 13.07.2009 Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał/a:

> [...]
    > Z brzmieniem tego, co na monitorach słyszy realizator? Bo "wierność"
    > względem brzmienia instrumentu jest baaaaaardzo śliskim tematem.

    Ma w pewnym stopniu przypominać to co można usłyszeć podczas nagrania.
    Jak realizator schrzani sprawę to nie ma siły.

> [...]
    > w ogóle nie mają żadnego własnego brzmienia w sensie akustycznym,
    > a jedynie generują sygnał elektryczny? (syntezatory, gitary

    Tu jest pewien problem, dlatego o neutralności najczęściej mówi się w
    kontekście instrumentów akustycznych. Ale np. dla gitar elektrycznych
    też czasem słychać już te rażące odstępstwa od ich typowego brzmienia
    w stylu efekt "z drugiego pokoju".

    > 2b. Jak do tego chcesz wpleść akustykę pomieszczenia (zarówno po stronie
    > rejestracji dźwięku, jak i odtwarzania)

    To jest chyba największy problem. Jednak nawet domowymi sposobami można
    już zauważalnie zmniejszyć niektóre niekorzystne zjawiska w
    pomieszczeniu odtwarzania. Co do akustyki przy rejestracji to chyba
    jest sprawa nagrywających - czasem się udaje oddać przestrzeń sali
    koncertowej, kościoła itp.

    > 3. Dwa słowa - efekt placebo. (oczywiście dalece nie zawsze, ale często
    > występuje).

    No niestety, występuje.

> [...]
    > faktu, że obaj mamy spójne określenia, mimo że nie jesteśmy w stanie
    > porównać naszych indywidualnych percepcj

    Wiem. Ale daltonizm jednak określany jest jako wada wzroku. Ja pisałem o
    zdrowych. Oczywiście i tu są różnice w percepcji, ale jednak w pewnych
    granicach. Inaczej ludzie by się pozabijali.

    --
    MK