eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyM550d - opinia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 69

  • 11. Data: 2012-08-10 12:44:27
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-08-09 23:46, Tomasz Pyra wrote:

    > Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
    > wydłuża.

    Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
    oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.

    --

    memento lorem ipsum


  • 12. Data: 2012-08-10 12:53:27
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

    A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
    Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

    RdR

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2012-08-10 14:05:39
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia 10.08.2012 Radarro <r...@g...pl> napisał/a:
    > megrims <m...@i...pl> napisał(a):
    >
    >> a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)
    >
    > A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
    > Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

    Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sześciocylindrowy? A, no tak -
    z głośników można dźwięk zapodać... pewnie jak ktoś lubi to nawet brzmienie
    2.4L V8 z F1 mógłby wybrać... albo trzycylindrowca z poczciwej Syrenki.

    Fajnie jakby jeszcze głośniki na zewnątrz grały :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio



  • 14. Data: 2012-08-10 14:31:28
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-08-10 14:05, Scypio wrote:
    > Dnia 10.08.2012 Radarro<r...@g...pl> napisał/a:
    >> megrims<m...@i...pl> napisał(a):
    >>
    >>> a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)
    >>
    >> A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
    >> Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)
    >
    > Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sześciocylindrowy?

    Niektóre czwórki brzmią dość podobnie ;-) Tutaj kolekcja 4-rek i 6-tek:
    http://www.youtube.com/watch?v=LaufcGDy-xc&feature=r
    elated

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 15. Data: 2012-08-10 15:42:16
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Myjk wrote:

    >> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    >> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
    >
    > Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
    > inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
    > zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
    > temperatury.

    Musi być wysoki próg zadziałania.
    Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga
    podporządkowana - "start-stop" gasi na podjeździe.
    Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
    Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi
    (minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)


  • 16. Data: 2012-08-10 16:03:59
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-10 15:42, cef pisze:
    > Myjk wrote:
    >
    >>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    >>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
    >>
    >> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
    >> inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
    >> zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
    >> temperatury.
    >
    > Musi być wysoki próg zadziałania.
    > Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga
    > podporządkowana - "start-stop" gasi na podjeździe.
    > Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
    > Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi
    > (minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)

    Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
    generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
    oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....


  • 17. Data: 2012-08-10 18:01:20
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
    > Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
    >
    >> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    >> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
    >
    > Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
    > nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
    > turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.
    >
    Nawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej.
    Jak "popałuję" spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu -
    system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;)

    Pozdrawiam !


  • 18. Data: 2012-08-10 20:34:49
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-10 18:01, Cezary Daniluk pisze:
    > W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
    >> Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
    >>
    >>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
    >>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
    >>
    >> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
    >> nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
    >> turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.
    >>
    > Nawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej.
    > Jak "popałuję" spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu -
    > system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;)

    Czyli system można obejść. Katować silnik cały czas :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....


  • 19. Data: 2012-08-10 21:00:47
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
    > Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
    > generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
    > oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.

    A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
    zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?

    --
    Pozdr.


  • 20. Data: 2012-08-10 21:11:22
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-10 21:00, DoQ pisze:
    > W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
    >> Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
    >> generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
    >> oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
    >
    > A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
    > zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
    >

    Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
    auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.


    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: