  • 111. Data: 2013-11-09 19:58:55
    Temat: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Pamietam (ale to już na "mocniejszym" sprzęcie DX-4/DX-5) moje ulubione karty
    graficzne Tseng (OIDP Taiwan).
    Było kilka wersji różniących się pamięcią (wielkość pamięci na karcie, wlutowana bądź
    na gniazda).
    Te kości pamięci były dość nietypowe i trudne do zdobycia.
    Bardzo długo zajęło mi znalezienie (a właściwie złożenie z dwóch kart) Tsenga 9100
    4MB PCI.
    A jak już to sobie pracowicie zmontowałem, to właściwie przyszedł kres kart 4MB :-((

    O, przypomniało mi się, że starszy Tseng 4000 to był na ISA, świetna karta na tamte
    czasy.
    A po drodze był jeszcze standard Vesa Local Bus (VLB, takie długaśne jak ch..) i dość
    niszowy EISA.

    -----

  • 112. Data: 2013-11-12 13:12:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-11-09, o godz. 14:44:59
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Tu nawet nie ma co obserwować - wystarczy jakiegoś menedżera procesów
    > uruchomić i spojrzeć, by się za głowę złapać. :D

    Nie do końca - problem narasta stopniowo i tuż po restarcie komputera
    wszytko wygląda w miarę normalnie. Łapać to się można później. ;-)

    > Ja również głównie z Firefoksa, aczkolwiek jednak nowszego. :)

    Ja jakoś nie mam potrzeby na głównej stacji roboczej.

    Zdrówko