  • 1. Data: 2013-10-21 21:26:34
    Temat: matryca lcd / laptop - wymiana
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Chcialbym wymienic w laptopie matryce

    z oryginalnej na jakas bardziej wypasioną ;)

    np. wieksza rozdzielczosc, matowa, wiekszy kontrast

    na co mam zwrocic uwage? one sa uniwersalne? czy np. Dell ma swoje
    matryce i kabelkologie a inna firma swoje i nie beda pasowac? Czy moze
    jest jak z dyskami sata to sata i dziala.

  • 2. Data: 2013-10-22 18:19:40
    Temat: Re: matryca lcd / laptop - wymiana
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-21 21:26, Mr. Misio pisze:
> [...]
    > matryce i kabelkologie a inna firma swoje i nie beda pasowac? Czy moze
    > jest jak z dyskami sata to sata i dziala.

    na taśmę z 2 kanałami LVDS jak matryca ma być fhd, rodzaj gniazda,
    wymiary, led czy ccfl i czy zadziała z danym laptopem (np dell lubi
    sprawdzać czy ma dedykowaną podłączoną).

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-10-22 21:23:27
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:

    > na taśmę z 2 kanałami LVDS jak matryca ma być fhd, rodzaj gniazda,
    > wymiary, led czy ccfl i czy zadziała z danym laptopem (np dell lubi
    > sprawdzać czy ma dedykowaną podłączoną).

    ja pierziele, mam della :/