  • 1. Data: 2013-08-29 15:10:54
    Temat: Re: foteliki Recaro - skąd takie niskie oceny w testach???
    Od: klaudiadkad <o...@g...com>

    Ja jestem bardzo zadowolona z marki Recaro, wszystko poręczne, wygodne , bez
    problemu foteliki dają się przypiąć pasem w samochodzie, przesiadłam się z marki
    Chico na Recaro, ciezko to dostać w Krotoszynie, ale kupiłam w tym sklepie

    http://www.babyland.pl/producent/2294/Recaro.html

  • 2. Data: 2013-08-29 19:38:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "klaudiadkad" <o...@g...com>

[...]

    Powiedz po prostu że marketing robisz.

  • 3. Data: 2013-08-29 21:07:33
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-08-2013 15:10, klaudiadkad pisze:
> [...]
    Chico na Recaro, ciezko to dostać w Krotoszynie, ale kupiłam w tym sklepie

    ja kupowalem w tym sklepie i reszte mi wydano falszywymi pieniedzmi.

  • 4. Data: 2013-08-29 21:57:15
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Powiedz po prostu że marketing robisz.

    Po prostu odpowiada na wątek sprzed ponad 5 lat...

  • 5. Data: 2013-08-30 10:16:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Aug 2013, Uncle Pete wrote:

    > Po prostu odpowiada na wątek sprzed ponad 5 lat...

    "Nowe lepsze google"?
    :>

    pzdr, Gotfryd