eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLut ołowiowy a benzyna › Re: Lut ołowiowy a benzyna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lut ołowiowy a benzyna
    Date: Wed, 11 Sep 2013 08:52:13 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <l0pavt$fo8$4@node1.news.atman.pl>
    References: <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-110-69.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1378889533 16136 89.68.110.69 (11 Sep 2013 08:52:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2013 08:52:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503998
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-08-30, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
    >
    > Szybkie pytanie - jak się ma lutowanie (normalną cyną ołowiową, nie
    > rohs) do pracy takiego lutu w benzynie i/lub jej oparach? Cyna się
    > nie zdematerializuje w jakiś magiczny sposób ani nic innego jej się
    > nie stanie?
    >
    Lutowalem i jezdzi do tej pory.
    >
    > Drugie podobne pytanie jest o koszulki olejowe (olejo- i kwaso-odporne).
    >
    A tu nie wiem.
    > A czemu pytam... temu:
    >
    > http://24.media.tumblr.com/42bd8d17811c09118569ad1b2
    c07ccba/tumblr_ms96giW1xy1ryi3j6o1_500.jpg
    >
    > To pompa paliwa. Na uszczelkę nie patrzcie - rozebrałem tą pompę, bo
    > uszczelka strzeliła, i przy okazji chcę się zająć tymi przewodami.
    >
    > Jedna kwestia to wymiana przewodu lub wsadzenie go w taką koszulkę (mam
    > przeczucie, że koszulka termokurczliwa może się rozpuścić, a zostało mi
    > trochę koszulek olejoodpornych po naprawie alternatora). Druga kwestia
    > to pozbycie się konektorków i zalutowanie tego. Mam przeczucie, że te
    > konektorki mogą się poluzować od drgań i zaiskrzyć albo zewrzeć (jak się
    > je przesunie, to się zwierają)... niby Suzuki pewnie wie co robi, bo nie
    > słyszałem o eksplodujących pompach, ale jakoś nie daje mi to spokoju, a
    > skoro mam to już rozebrane na biurku...
    >
    To uwazaj bo na ulicy jezdzi sporo samochodow ktore maja w benzynie zanurzona
    pompe z tak samo podpietym zasilaniem ;-) Skoro dzialalo do tej pory u Ciebie
    i dziala u innych to bym zostawil... Nie zaiskrzy plywajac w benzynie a opary
    bez powietrza sie nie zapala.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: